مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کشف جسد موش غول پیکر دو متری در فاضلاب شهری! + عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، کارگران مکزیکی این موش غول پیکر را هنگام تمیز کردن فاضلاب شهر پیدا کردند. آنها روز جمعه مشغول تمیز کردن یکی از کانال های فاضلاب شهر بودند که با 22 تن زباله مواجه شدند.

کارگران مکزیکی یک موش غول پیکر را هنگام تمیز کردن فاضلاب این کشور پیدا کردند.

کشف لانه موش دو متری فاضلاب

با بررسی بیشتر، این کارگران متوجه شدند که این تکه زباله بزرگ در واقع یک موش غول پیکر غیر واقعی است. آنها متوجه شدند که این موش در واقع یک عروس هالووین است که پس از باران شدید در لوله های فاضلاب گیر کرده است.

در فیلمی که شاهدان عینی گرفته اند، یکی از کارگران در حال شستن موش غیر واقعی دیده می شود. یک زن محلی به نام Evelyn Lopez ادعا کرد که در طول طوفان سال گذشته موش بزرگی را در خیابان دیده است که به سرعت ناپدید شد. وی گفت: مقامات محلی سال گذشته با پهپاد به دنبال این موش بودند اما آن را پیدا نکردند. به گفته این زن، این موش آنقدر واقعی به نظر می رسید که برخی از مردم محلی می گفتند اگر در خیابان با این حیوان روبرو شوند از ترس فرار می کنند.

سرانجام معمای موش غول پیکری که این زن سال گذشته در جریان طوفان در خیابان دیده بود توسط کارگران خدمات شهری حل شد. کارگران هنگام تمیز کردن فاضلاب، یک موش غیر واقعی پیدا کردند که بسیار واقعی به نظر می رسید. مینی بار

بیشتر بخوانید  ماجرای فوت یک بیمار مبتلا به تب کریمه در خوزستان چه بود؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *