کشف تکنیک های شناختی در “داستان رنگی” / سرمایه گذاری علوم شناختی در مهندسی عمومی


آژانس فارس – گروه رسانه ها: سالهاست که رسانه های فارسی زبان با سرمایه گذاری نهادهای امنیتی دولت های خصمانه با ایران رشد کرده اند. طبق آمار ، در حال حاضر ده ها کانال ماهواره ای ضد ایرانی در حال فعالیت هستند. ده ها ایستگاه رادیویی ، هزاران وب سایت و میلیون ها صفحه مجازی باید به این شبکه ها اضافه شوند تا درک کنیم کشور ما مورد حمله تمام عیار رسانه ای قرار گرفته است. اما این رسانه ها از چه ترفندها و روش هایی برای تأثیرگذاری بر مخاطب ایرانی استفاده می کنند؟ آشنایی با این روش ها می تواند افزایش یابد سواد رسانه ای برخی از اهداف آنها را رهبری و خنثی کنید.

نوشین راهگزار ، مدیر گروه تولید و عرضه رادیو گفتگو وی با اشاره به مأموریت نخبگان این شبکه ، در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری فارس از تدوین برنامه ای برای بیان فنون جنگی در رادیو گوفگو خبر داد و گفت: «تکنیک های رسانه ای در دنیای امروز وارد فضا شده اند. ” علوم شناختی به همین دلیل رادیو گوگو برنامه ای 90 قسمتی ، البته 5 دقیقه ای آماده کرده است تا مخاطبان را با این فنون آشنا کند.

وی افزود: “قصه گویی رنگی” نام این مجموعه برنامه های تخصصی در زمینه علوم شناختی با محوریت ترفندهای رسانه ای جهت انحراف افکار عمومی است که به رسالت این شبکه در ایجاد جریان م ofثر نخبگان و فعالان دست یافته است. در ایران.

رهگذر با بیان اینکه رادیو گفتگو آماده پخش تکنیک های علوم شناختی در 90 قسمت 5 دقیقه ای است ، افزود: این مجموعه برنامه ها که در هر قسمت و در گفتگو با e-Alireza به صورت ساختارهای جدید طراحی و تولید می شود داوودی ، کارشناس رسانه و متخصص شناخت ، با رویکردی تخصصی و تحلیلی و از طریق مطالعه نمونه های عینی ، فنون رسانه های بیگانه و خصمانه را برای تخریب اذهان مردم ایران بیان می کند.

بیشتر بخوانید  حضور اتوبوس آتروس ایران‌خودرو دیزل با تزیینات داخلی و امکانات رفاهی جدید در نمایشگاه خودرو مشهد

** سرمایه گذاری شناختی در علوم در مهندسی عمومی

علیرضا داوودی ، کارشناس داستان های رنگی وی علوم شناختی را مبنای بحث درباره این برنامه می داند و به یك خبرگزاری فارس گفت: “رشته علوم شناختی یكی از پیچیده ترین زمینه هاست كه به دلیل تحولی كه در زمینه عملیات روانی و ادراكی ایجاد شده است مدیریت پس از سه سال “با توجه به پیچیدگی های بوجود آمده در کشور ما ، این دهه به یکی از مهمترین علوم برای طراحی ، سازماندهی و سازماندهی عملیات میدانی در زمینه سخت افزار ، نرم افزار ، سخت افزار و اندیشه تبدیل شده است. بنابراین رشته علوم شناختی ، حوزه علوم تکاملی در زمینه نبرد سود یا زیان یک ملت در هر کشوری تلقی می شود و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم ، به همین دلیل تسلط بر علوم شناختی ، فنون ، تاکتیک ها ، اهداف و جهت دشمنان برای ما بسیار مهم است.

وی افزود: بیشتر سرمایه گذاری در محتوای علوم شناختی برای طراحی و مهندسی مسیرها مخاطب محسوب می شود. بنابراین ، علیرغم این واقعیت که هر مسیری که طراحی می شود ، اگر صحیح باشد ، توسط طراحان به نتیجه مطلوب منجر می شود ، اما باید تأکید کنیم که یکی از مهمترین جنبه های علوم شناختی ، طراحی و مهندسی ساختاری است که مخاطب را در خود جای می دهد. ca مسیر با طراحی ایستگاه های مختلف انجام می شود. بنابراین ، در واقع ، تمام علوم عملیات روانشناختی و مدیریت ادراک ایستگاه هایی در مسیری هستند که علوم شناختی آن را طراحی ، ایجاد ، انتشار ، انتشار و منجر به مدل خاصی می کنند.

بیشتر بخوانید  با دوام ترین خودروی داخلی در ایران مشخص شد

داودی با تأکید بر لزوم حرکت به جای رسانه برای ورود به عرصه معرفی فنون علوم شناختی ، اظهار داشت: یک عبارت رایج وجود دارد به نام سواد رسانه ای. اما بله ایمان در زمینه علوم شناختی ، باید گامی در جهت شناخت رسانه بردارم ، که فراتر از آن است و البته از سواد رسانه ای ناشی می شود و شامل تجهیزات عملیاتی در ذهن مخاطبان است.

سرانجام وی گفت: رادیو گفتگوی رسانه ای است كه جسورانه مبتنی بر دانش و طراحی ناشی از نیازهای رسانه به عنوان یك محیط پیشرو در زمینه تحقیقات شناختی است. در قالب او وارد یک زمینه دقیق ، علمی ، عملیاتی شده است که هم تحسین برانگیز است و هم در مسیری حرکت می کند که فقط یک نقطه شروع است. از آنجا که علوم شناختی پایانی ندارند ، کار برنامه های گفتگوی رادیویی در این زمینه در جهت بی پایان پیش می رود.

این داستان رنگی هر روز ساعت 11:55 از رادیو گفتگوی FM با فرکانس 103.5 مگاهرتز پخش می شود.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید