مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کشف براده آهن بسته بندی زعفران طعم دار چه بود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، اخیرا ویدئویی منتشر شده است که نشان می دهد براده های آهن در بسته بندی زعفران ریخته می شود تا سخت شود. یکی از اعضای هیئت مدیره شورای ملی زعفران می گوید استفاده از براده آهن برای افزایش وزن بسته بندی زعفران در برندهای معتبر ساختگی است.

اما حسینی تصریح کرد: تقلب در زعفران تنها با براده آهن نیست، بلکه می توان از سنگ، گیاهان رنگی، خاک و… نیز استفاده کرد. به عبارت دیگر، هر چیزی که از زعفران سرچشمه نگیرد، تقلب محسوب می شود.

وی ادامه داد: کلیپی که اخیرا پخش شد اقدامی حساب شده برای از بین بردن آبروی برند زعفران است و افرادی که این فیلم ها را می سازند قصد تخریب برندهای زعفران را دارند و به نوعی دشمن کشاورزان هستند زیرا این کار سختی است. . کشاورزان نیز مشکوک است.

یکی از اعضای هیئت مدیره شورای ملی زعفران افزود: 10 سال است که می گوییم شناسایی زعفران از تقلب در این بخش جلوگیری می کند زیرا زعفران از نقطه تولید تا مزرعه قابل ردیابی است و با این اقدام دولت می تواند می دانیم دقیقا چقدر زعفران در کشور کشت می شود اما متاسفانه فقط حرف و شعار در این راستا شنیدیم و کاری انجام نشد.

حسینی تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که دیگر در زمینه تولید زعفران در دنیا تنها نیستیم و بسیاری از کشورها با ما رقابت می کنند و به همین دلیل باید با دقت و دقت بسیار بیشتری عمل کنیم.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  جاده چالوس برفی شد؛ رانندگان احتیاط کنند
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *