کشتی های خارجی در بندر چابهار قرنطینه می شوند



ناصر روانباحش روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در سطح بنادر سیستان و بلوچستان ، ما در مورد تأمین الزامات و مصوبات ستاد ملی ضد تاج تاجی و حفظ ثبات و کاهش اثرات و خطرات آن جدی هستیم. مشکلات بیشتر تاج. “بلند نشو.

وی با تشریح اقدامات انجام شده توسط اداره کل در خصوص رعایت استانداردهای بهداشتی و پروتکل های ایمنی در بندر ، با اشاره به اهمیت بندر چابهار در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز منطقه ، گفت: اداره کل بنادر و حمل و نقل دریایی در سیستان و بلوچستان در این زمینه و برای تداوم عملیات نیروی دریایی و بندری به طور جدی الزامات و مصوبات ستاد ملی تاج را دنبال می کند و عواقب و خطرات ویروس را به عنوان یک موضوع مهم کاهش می دهد.

معاون وزیر بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تدوین روشی بهداشتی برای عبور کشتی ها با کمک معاونان دریایی و بندری برای تسهیل ورود کشتی ها از کشورهای پرخطر تحت تأثیر ویروس کرونا ، کنترل و بازرسی از کشتی ها به صورت غیرحضوری و با مرور اسناد در سایت ها متخصص اقداماتی را برای کاهش گسترش تاج توصیف کرد.

وی با بیان اینکه روزانه از سایت ها و شرکت های بهره برداری بندرگاه بازدید می شود و سلامت فعالیت آنها بر اساس لیست وزارت بهداشت کنترل می شود ، گفت: ارائه دهندگان خدمات دریایی و بندری موظف به تهیه موارد بهداشتی و محافظت شخصی هستند. . هستند.

روانبخش گفت: حذف مراجعه مستقیم مشتری به واحدها با اجرای طرح خدمات ، افزایش نصب علائم بهداشتی و خبری در سطح بندر (ارسال پیامک ، بنر ، استند و سایر امکانات و نظارت بر اجرای طراحی سیستم ماسک در شش نقطه ورودی دفتر به طور کلی ، ضد عفونی و ضد عفونی به طور مداوم و روزانه در مکان های اداری ، پایانه ها و پارک سازمانی انجام می شود و باعث گسترش وسایل حفاظت شخصی ، از جمله ماسک ، ژل ضد عفونی کننده و محافظ می شود.

بیشتر بخوانید  شرایط ثبت نام در سامانه امریه قوه قضاییه اعزام اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اعلام شد

تهیه و ابلاغ برنامه کنترل ویروس کرونا (مسئولیت های بیمار ، کلینیک درمان خوابگاه بندری) به شرکای بندری ، پیمانکاران و تأمین کنندگان ، آماده سازی آمبولانس های بندری جداگانه برای انتقال بیماران احتمالی ویروس کرونا در سطح بندر ، ارائه راهنمایی تشدید کنترل سلامت و نوعی خودآزمایی روزانه اظهارنامه برای شرکت های پیمانکاری با بندر ، اختصاص کارکنان پزشکی برای انجام کارهای مربوط به ویروس کرونا ، برای نیروهای بندر آلوده ساکن در خوابگاه بندر برای شکستن زنجیره انتقال ، از جمله اقدامات دیگر ، که به عنوان مقر اجرایی تاج قرار دارد در اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان علاوه بر اقدامات مناسب در زمینه تجارت و جلوگیری از تاج در زمینه نجات دریایی ، اقدامات لازم را نیز از جمله در 48 سال گذشته انجام می دهد. ساعت در طول عملیات نجات برای جستجو. نجات دریایی 25 خدمه کشتی های ماهیگیری گرفتار طوفان نجات یافتند و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: طی اعلام ناخدای قایق ماهیگیری از طریق شانزدهمین کانال دریایی بی سیم با مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) در بندر چابهار در خصوص بیماری ، جراحت و وضعیت نامساعد خدمه قایق ماهیگیری ، قایق نجات 5 به موقعیت بلافاصله و کاملا آماده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: شماره تلفن تماس 1550 برای اعلام حوادث دریایی آماده ارائه خدمات ایمنی به دریانوردان و صیادان به صورت 24 ساعته است.

به گزارش ایرنا ، بندر چابهار به دلیل موقعیت استراتژیک محل تردد کشتی های بزرگ و کشتی های اقیانوس پیمای است و این بندر نقش مهمی در توسعه تجارت و تحول اقتصادی دارد.

بیشتر بخوانید  پاسخنامه امتحان نهایی تاریخ ۳ دوازدهم انسانی ۱۴۰۱ + سوالات و جواب – ایران چطور

دیدگاهتان را بنویسید