مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کشته شدن فجیع یکی از جانبازان و جانبازان + عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سیدیور میرسالاری از کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و از رزمندگان و جانبازان جانباز در منطقه کوت عبدالله اهواز در یک آدم ربایی توسط سارقان مسلح به طرز فجیعی کشته و جسدش به آتش کشیده شد.

«میرسالاری» خودروی خود را از طریق یکی از سایت های خرید و فروش خودرو برای فروش آگهی می کرد و متأسفانه صبح دیروز مورد کلاهبرداری تماس گیرنده منطقه کوت عبدالله اهواز که خود را خریدار قطعی از شهرستان رامهرمز «80 کیلومتری» معرفی می کرد، قرار گرفت. “. «اهواز» غافل از اینکه پیاده به سمت کشتارگاه می رود به سمت مشتریان مجازی حرکت می کند.

پس از ورود وی به اهواز، راهزنان بلافاصله طبق نقشه ای از قبل با اسلحه و گلوله او را کشتند، سپس جسدش را آتش زدند و روی آن اسید ریختند و دفن کردند!

ساعاتی بعد سارقان به قصد فروش خودرو به خریداران راهی تهران شدند که موفق به فروش آن نشدند و برای بازگشت راهی خوزستان شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بهار، خوشبختانه به دلیل وجود سیم کارت جی پی اس مخفی در خودرو، قاتل سارق توسط پلیس آگاهی ردیابی و مسیر برگشت آنها ردیابی شد.

بر اساس همین گزارش، ماموران آگاهی خوزستان در یک عملیات تفصیلی پلیسی هر سه سارق جنایتکار را در کلانتری اهواز – اندیمسک دستگیر و تحقیقات از آنان را آغاز کردند. پس از اظهارات ضد و نقیض جنایتکاران در نهایت مجبور به اعتراف به انجام این جنایت شنیع شدند.

پلیس بعداً در محل جنایت به قاتلان اطلاع داد و محل بازسازی و جسد مقتول نیز کشف شد و امروز در زادگاهش رامهرمز به خاک سپرده می شود.

بیشتر بخوانید  لحظه سرخوردن خودروی سواری در جاده یخ زده / فیلم -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *