کشتن یک رسانه ضدانقلاب / خبری از خوزستان که هیچ منبعی ندارد!


فارس پلاس؛ داستان روز: شب گذشته برای سومین بار متوالی شهرهای خوزستان وی شاهد تجمع هایی در اعتراض به کمبود آب و عدم مدیریت صحیح آب بود. این تجمعات منجر به درگیری پراکنده در برخی مناطق شد.

بر اساس گزارش های مشهور ، برخی از روستاهای هویزه ، حمیدی و دشت آزادگان مدتی از کمبود آب رنج می برند و برخی اوقات روستاهای این مناطق طی چند روز گذشته فقط یک ساعت در روز می توانند از آب آشامیدنی استفاده کنند. .

از طرف دیگر ، کاهش آب رودخانه ها مشکلاتی را در زمینه کشاورزی و دامپروری در این استان ایجاد کرده است.

200 میلیارد برای آبرسانی به روستاها اختصاص دهید

پرداخت 55 میلیارد برای خوزستان از وام های ستاد اجرایی فرمان امام

غرامت کشاورزان و دامداران

رهاسازی آب از سد کرخه برای تأمین آب به هورالعظیم

افزایش دبی آب از سد مارون بهبهان

کشتن محور اصلی رسانه های ضدانقلاب

محور اصلی ضد انقلاب در تاریخ خوزستان معطوف به قتل است. اولین تیتر BBC فارسی ، ایران اینترنشنال و صدای آمریکا را ببینید:

در این خبر ، فارسی بی بی سی می گوید: “پایگاه اطلاع رسانی حقوق بشر در ایران با استناد به برخی منابع محلی نام این نوجوان را” قاسم خدیری “در حساب توئیتر خود اعلام کرد ؛ گفت “این نوجوان در اعتراضات شب گذشته در کوتا عبدالله ، اهواز ووی توسط نیروهای امنیتی زخمی شد“که امروز در بیمارستان درگذشت.

“پیش از این گزارش شده بود که در تظاهرات دیشب در شادگان ، استان خوزستان ، مرد 30 ساله ای به نام مصطفی نعیموی به ضرب گلوله کشته شد.”

بیشتر بخوانید  فوری؛ واریز سود سهام عدالت فقط در این سایت اعلام می‌شود

واقعاً چه کسی به بی بی سی فارسی گفت که نیروهای امنیتی کاظم خدیری را تیرباران کردند؟

وی تاکنون منابع را به عنوان مستقل نقل کرد. منابع مستقل “آنها كشته شدن دو جوان معترض ، مصطفی نعیماوی و كاسم خدیری ، توسط نیروهای امنیتی را تأیید كردند.”

منابع مستقل ایران اینترنشنال چیست که تیراندازی نیروهای امنیتی را تأیید می کنند؟

صدای آمریکا در کنار سایر رسانه های ضدانقلاب می نویسد: کاربران شبکه های اجتماعی “هنگام اعلام هویت خود ، حداقل دو معترض توسط نیروهای امنیتی کشته شدند.”

براساس صدای توئیت های ارسال شده توسط افراد ناشناس ، صدای آمریکا همچنین خبر تیراندازی نیروهای امنیتی به قربانیان خوزستان را تأیید کرد.

یعنی در حالی که داستان خانواده های کاظم خدیری و مصطفی نعیموی قربانیان خوزستان با نحوه زخمی شدن و مرگ این دو جوان کاملاً متفاوت است.

پدر نعیماوی: دزدان پسر من را هدف گلوله قرار دادند

پدر مصطفی نعیموی همچنین می گوید که پسرم در قیام شرکت نکرد. آنهایی که پسرم را تیرباران کردند ، خود آشوبگران بودند. برادر مصطفی همچنین از دولت و نیروهای امنیتی خواست که نگذارند خون مصطفی لگدمال شود.

کلمات ویدئویی خانواده مصطفی نعماوی

عموی قاسم خدیری ، که سرپرست خانواده است ، می گوید قاسم یکی از اعضای فعال بسیج در مسجد محل ما است و فقط برای عبور از منطقه محل تجمع ها دچار سانحه شده است.

فیلم سخنان عموی قاسم خدیری

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید