کشتن پدرت با چکش در خواب!



به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، پدر و مادر پیرمردی که در خواب توسط پسرش به طرز فجیعی به قتل رسیده بود در دادگاه حاضر شدند و خواستار پرداخت دیه از صندوق بیت المال شدند.

رسیدگی به این پرونده در تابستان 1400 پس از قتل پیرمرد 70 ساله ای به نام احمد در خانه اش در شهر ری آغاز شد.

همسر وی که ترسیده بود و با پلیس تماس گرفت، گفت: نیمه های شب با صدایی از خواب بیدار شدم و پسر 39 ساله ام به نام آرش را دیدم که پدرش را با چکش کشت. شوهرم در خواب از دنیا رفت و من موفق شدم پسرم را آرام کنم و از او بخواهم به اتاق خواب برود و بخوابد. پسرم سالهاست که از مشکلات روانی رنج می برد و الان در اتاق خودش می خوابد.

با این تماس پلیس بلافاصله به خانه قدیمی شهر ری رفت و آرش را در حالی که خواب بود دستگیر کرد. جسد مرد سالخورده که سرش متلاشی شده بود به پزشکی قانونی منتقل شد. آرش مورد بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد که پدرش را در خواب کشته است.

گفت: پدرم مرا اذیت کرد. بنابراین در حالی که او خواب بود، چکش را روی سرش زدم و چند ضربه به او زدم.

تایید جنون آرش توسط پزشکی قانونی

در حالی که مادر آرش می گفت پسرش سال هاست از بیماری روانی رنج می برد، به پزشک دادگاه معرفی شد و کارشناسان دیوانگی او را تایید کردند.

آنها در این گزارش عنوان کردند که آرش هنگام ارتکاب جنایت مجنون و فاقد توانایی ذهنی بوده است. به این ترتیب با دستور دادگاه در بیمارستان روانی بستری شد.

بیشتر بخوانید  آغاز فروش فوری 4 محصول ایران خودرو از امروز 12 مهرماه + جدول قیمت

در حالی که یک سال از جنایت خانوادگی می گذشت، سایر فرزندان احمد به دادگاه رفتند و خواستار دریافت مهریه شدند.

آنها در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران حضور یافتند و توضیحاتی درباره درخواست خود ارائه کردند.

در ابتدای جلسه دادگاه یکی از والدین دم مقابل قضات قرار گرفت و گفت: آرش سالهاست که دیوانه است. او از کودکی دچار بیماری روانی بود و همیشه پدر و مادر ما را آزار می داد، بالاخره پدر ما را در خواب کشت، باید تا آخر عمر در بیمارستان روانی باشد. اما ما درخواست داریم مهریه پدرمان از بیت المال پرداخت شود.

در پایان اظهارات اولیای دم، داوران برای اظهار نظر در مورد این درخواست وارد جمعیت شدند.

دیدگاهتان را بنویسید