کشتار دلخراش در تهران/ مرد جوان با تیغ سر همسرش را برید



به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، رسیدگی به این پرونده از سال 1377 پس از جنایت فجیع در خانه ای در شهریری آغاز شد. زن جوان مضطرب با پلیس تماس گرفت و متوجه جنایت هولناکی شد که داماد 35 ساله اش به نام عزیز انجام داده بود. با این تماس پلیس به خانه مورد نظر رفت و با جسد خون آلود پرستویی سی ساله مواجه شد که گلویش بریده شده بود. جسد با حکم دادگاه بله پزشکی قانونی او را منتقل کردند و پلیس از عزیز بازجویی کرد.

انتقام پایان قتل وحشیانه همسرش است

شواهد نشان می داد که عامل جنایت در غیاب برادر، داماد و دو فرزندش بوده است. جنایت خانوادگی او زد.

عزیز با اعتراف به کشته شدن همسرش گفت: من و همسرم افغانی هستیم و سال ها پیش به ایران آمدیم. من یک زباله گرد هستم و زندگی خود و همسر و دو فرزندم را اینگونه می گذرانم.

وی ادامه داد: چند وقت پیش عکس های مشکوکی را در موبایل همسرم دیدم و جویا شدم که جواب مثبت داد. ماجرا را دنبال کردم تا اینکه متوجه شدم پرستو مدتی است با یک دوست پسر ایرانی رابطه داشته است. یک روز وقتی به خانه رسیدم متوجه شدم همسرم در حال تماشای فیلم مشکوک با موبایلش است. می خواستم گوشیش را بردارم، او شروع به جیغ زدن کرد، تهدیدم کرد خودکشی کردن سپس با تیغی که در دست داشت به رگ دستش زد. بلافاصله همسرم را به بیمارستان رساندم و با کمک پزشک از مرگ نجات یافتم.

بیشتر بخوانید  بررسی افزایش فروش اقساطی کوییک، کوییک آر و ساینا با خودرو های بین المللی !

این افغان ادامه داد: به دنبال فرصت مناسبی بودم تا علیه همسر و پسر کوچکم مدرک بگیرم و علیه آنها شکایت کنم. تا اینکه یک روز آنها را در پارک نزدیک خانه ما دیدم. آنجا کنترلم را از دست دادم و تصمیم گرفتم همسرم را بکشم.

متهم در توضیح جزئیات جرم وی گفت: همسر و دو فرزندم را با برنامه به خانه برادرم در شهرری بردم و از برادر و همسر برادرم خواستم دختر و پسرم را برای تفریح ​​با خود به بیرون ببرند. در غیاب آنها با همسرم صحبت کردم اما او شروع به جیغ زدن کرد.

او گفت که ماجرای رابطه او با مرد جوان ربطی به من ندارد. در اوج عصبانیت خفه اش کردم. سپس با چاقو گردنش را بریدم تا مطمئن شوم مرده است. وقتی برادر و همسر برادرم به خانه رسیدند و متوجه موضوع شدند و به پلیس اطلاع دادند.

وی پس از اعترافات مرد جوان اقدام به بازسازی صحنه جنایت کرد و در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد. مقتول از طرف دو کودک خردسال تقاضای دیه کرده است.

زمانی که پدر و مادر پرست در جایگاه ویژه ای ایستادند و خواستار انتقام از داماد سابق خود شدند.

پدر داغدار گفت: عزیز می خواست برای زندگی با پرستو و فرزندانش به ترکیه برود. اما دخترم با این سفر مخالفت کرد. شک ندارم که عزیز پرستو را بخاطر مخالفتش با مهاجرت به ترکیه کشت و حالا به دروغ می گوید دخترم به او خیانت کرده است.

بیشتر بخوانید  قرائت استغفیرالله راهی برای دفع گناهان است

متهم سپس مقابل قضات قرار گرفت و اعتراف کرد که همسرش را کشته است.

او می گوید: «همسرم با غریبه ها رابطه پنهانی داشت و هر مردی در موقعیت من قرار می گرفت او را می کشت. روز حادثه بچه ها را عمدا به همراه همسر برادر و برادرم به پارک فرستادم تا با پرستو صحبت کنند اما او جوابی نداد و با بستن کمربند پرده ای به گردنش او را خفه کردم.

وی در ادامه به جزئیات جنایت هولناک پرداخت. با خفگی در گلویم کنترل اعصابم را از دست دادم چاقو برش دادم سپس دست و پایش را بستم و او را در پتو پنهان کردم. چند ساعت بعد وقتی برادر و برادر شوهرم به خانه برگشتند برای بردن همسرم رفتند. و بلافاصله فریاد زد و به همسایه ها خبر داد. من آنجا ماندم تا پلیس رسید و تسلیم شد، از کشتن همسرم پشیمان نیستم زیرا او مستحق مرگ بود.

در پایان جلسه قضات عصبانی شدند و با توجه به شواهد موجود در پرونده عامل جنایت بله. قصاص محکوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید