کشتارگاه های مذهبی رایگان در مازندران ارائه می شود



طبق گزارش ها خبرآنلاین از مازندران؛ محمد حسن گلپایگانی از تشکیل تیم های دامپزشکی ثابت و سیار متشکل از متخصصان و بازرسان بهداشت از روز قبل از عید قربان ، ایجاد مناطقی برای عرضه دام برای کمک به مردم در خرید دام سالم.
وی از شهروندان خواست با مراجعه رایگان به این مناطق ، با هماهنگی شهرداری ها ، مکان های مشخصی را برای تأمین گاو زنده در هر شهر شناسایی کرده و تیم های بهداشتی دامپزشکی را برای تأیید سلامت حیوانات خریداری کنند. خدمات دامپزشکی و اطمینان از سلامت دام ها.
گلپایگانی افزود: ما به شهروندان توصیه می کنیم در روز عید قربان که در روز عید قربان است با حضور دامپزشکان و ناظران دینی که مسئولیت بررسی سلامت حیوانات و بهداشت دینی را دارند به کشتارگاه های روستا بروند. فعال “
وی اظهار داشت: پس از ذبح دام از کشتارگاه و نظارت بهداشتی توسط دامپزشک مستقر در کشتارگاه و همچنین نظارت شرعی توسط ناظر مذهبی مستقر در آن محل ، لاشه و سایر اجزای غذا تحویل داده می شود.
مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: کلیه ادارات دامپزشکی شهرستانها آماده ارائه خدمات دامپزشکی رایگان تا ساعت 20 شب قبل از عید قربان و تا ساعت 12 شب عید قربان برای پاسخگویی به مشتریان و برقراری تماس تلفنی از طریق شهروندان مازنی.

48

بیشتر بخوانید  الکاظمی سازمان امنیتی خود را در بغداد تغییر می دهد - اخبار غرب آسیا - اخبار بین المللی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید