کشاورزان افسران خط مقدم امنیت غذایی کشور هستند



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی، مهرداد پاکار مشاور وزیر و فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی در مراسم گرامیداشت سالروز پیام تاریخی امام، یادگار ارزشمند امام کبیر انقلاب اسلامی و شجره بزرگی بود که امام بزرگوار توسط جهادگران زحمتکش پایه گذاری و پرورش یافت و مردم عزیز ما از میوه شیرین آن خوردند.

پیام به شرح زیر است؛ جهاد سازندگی مصداق بارز گسترش فرهنگ، حاکمیت و روحیه جهادی در جامعه است. در این روز بزرگ یاد و خاطره سازندگان سنگر بیسنگر، ​​شهدا و ایثارگران جهاد کشاورزی و بنیانگذاران آن نهاد انقلابی را گرامی می داریم.

در ماه های اول انقلاب جهاد سازندگی، پیشگامان خدمت و حمایت از مردم محروم با هدف کمک به توسعه و پیشرفت روستاها وارد عرصه شد و رشد و محرومیت جامعه و کشور رو به رشد است. . امروز وزارت راهبردی جهاد کشاورزی به عنوان تامین کننده امنیت غذایی کشور در رأس قرار دارد و با تمام توان مبارزه می کند.

بدون شک غذا همیشه رکن قدرت در جهان بوده و کشاورزان افسران آن در خط مقدم هستند. بدین وسیله این روز را که یادآور جهادگران جهاد سازندگی، خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و مجاهدان کشاورز و تولیدکنندگان عزیز این عرصه است، تبریک می گویم. امیدوارم با عنایت و عنایت خداوند متعال و استقرار شهدای بزرگوار و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، فرهنگ و روحیه جهادی را در جهت حفظ ارزش ها و خدمت به مردم، حفظ امنیت غذایی و خودسازی توسعه دهند. کفایت در محصولات کشاورزی

بیشتر بخوانید  لیلا اوتادی و عکس زمستانه


دیدگاهتان را بنویسید