کسب یک مدال نقره و سه برنز و سومین عنوان جوانان ناشنوا کشورمان


به گزارش خبرگزاری فارس ، مسابقات قهرمانی کشتی جوانان جهان از ظهر امروز سه شنبه 6 تیر در استانبول ترکیه آغاز شد و در نهایت تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از روسیه و ترکیه در رده سوم قرار گرفت.

ابوالفضل جامهداری مدال نقره و سجاد طاهریان ، علی مومیوند و حسین کاظمی مدال برنز کشورمان را کسب کردند.

وزن 57 کیلوگرم: ابوالفضل جامدهداری در اولین مسابقه خود رقیب اوکراینی خود را شکست داد ، در مسابقه بعدی کشتی گیر ترکیه ای را با نتیجه 9 بر 2 شکست داد ، جامامه داری در مرحله بعدی 8 مقابل کشتی گیر قزاقستان 8 بر 1 پیروز شد کشتی گیر 4 بار باخت و به مدال نقره رسید.

وزن 61 کیلوگرم: سجاد طاهریان در دور اول حریف اوکراینی خود را شکست داد ، در مسابقه دوم مقابل حریف قزاقستانی خود با نتیجه 10-0 پیروز شد ، در دور سوم با نتیجه 9 بر 8 مغلوب کشتی گیر ترک شد ، در دور بعدی 10 بر 6 شکست خورد Stuck در روسیه و مدال برنز را بدست آورد.

وزن 65 کیلوگرم: علی مومیوند در اولین مسابقه خود 9-0 حریف قزاقستانی خود را شکست داد ، در دومین دیدار خود برابر کشتی گیر میزبان خود به تساوی 5 بر 5 دست یافت و به دلیل اخطار ، بازنده اعلام شد. روسیه با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد ، در دور بعد مقابل اوکراین 12 بر 2 پیروز شد و به مدال برنز دست یافت.

وزن 70 کیلوگرم: فردین توکلی نسب در اولین مسابقه خود مقابل کشتی گیر روسی 10 بر صفر شکست خورد ، در مسابقه دوم خود 10 بر صفر مغلوب کشتی گیر ترکیه ای شد ، در سومین مسابقه خود مقابل کشتی گیر قزاقستان 12 بر صفر شکست خورد و شکست خورد به رقیب گیر تورک ، با ضربه فنی از دست داد و در پنجمین مسابقه خود رقیب اوکراینی خود را شکست داد و به مقام چهارم رسید.

بیشتر بخوانید  اعلام نتیجه عرضه اوراق بهادار دولتی از سوی خزانه داری وزارت اقتصاد

وزن 74 کیلوگرم: مهدی رحیمی در اولین مسابقه خود با نتیجه 19 بر 8 مقابل کشتی گیر بلاروسی شکست خورد ، در مسابقه دوم با نتیجه 5 بر صفر مقابل رقیب اوکراینی خود شکست خورد و پنجم شد.

وزن 79 کیلوگرم: حسین کاظمی در مسابقه نخست حریف قزاقستانی خود را از نظر فنی شکست داد ، در دومین دیدار خود برابر کشتی گیر اوکراینی 10 بر صفر شکست خورد و مدال برنز گرفت.

مسابقات بزرگسالان فردا برگزار می شود.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید