کسب و کار خود را رونق دادم و پولدار شدم



آنچه دیگران می خوانند:

باتری ماشین L90

باتری ماشین L90 با توجه به عملکرد خود به عنوان یکی از اعضای مهم خودرو به شمار می رود و کیفیت آن نقش بسزایی در بهبود عملکرد خودرو دارد.

هر خودرویی که وارد تولید می شود، با توجه به نیاز انرژی خود به باتری مجهز می شود.

اما هر باتری یک روز نیاز به تعویض دارد و عمر آن به پایان می رسد همچنین در برخی موارد افراد تمایل به استفاده از باتری های با ظرفیت بالا دارند.

دلیل این امر امکانات و آپشن هایی مانند سیستم های صوتی یا چراغ های قدرتمندی است که افراد برای خودروهای خود اعمال می کنند.

باتری ماشین مداری

باتری ماشین مداری عدم نگهداری و مراقبت ویژه، شارژ سریع و مقاومت در برابر شارژ بیش از حد تنها بخشی از ویژگی های این محصول است.

باتری ماشین مداری از صفحات سربی کلسیمی ساخته شده و خوردگی پایانه آن بسیار کم است.

این باتری فقط به صورت خشک و اتمی تولید می شود و نمونه دیگری وجود ندارد.

از نظر کیفیت می تواند با نمونه های خارجی رقابت کند ضمن اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد.

اگر قصد دارید برای خودروی خود باتری تهیه کنید، بهتر است بدانید که قیمت این محصول بسته به کیفیت، نوع باتری و تکنولوژی تولید آن متفاوت است.

علاوه بر موارد ذکر شده، تاریخ ساخت باتری نیز بر قیمت آن تاثیر دارد و در هنگام خرید باید به آن توجه شود.

بیشتر بخوانید  برند بیمه تجارت‌نو به شکل قابل قبولی در مشهد معرفی شده است

قیمت باتری Orbital علاوه بر کیفیت خوب آن.

آراد برندینگ

باتری برای ماشین برقی

استفاده كردن باتری برای ماشین برقی به عنوان یک منبع انرژی در این خودروها باعث جلوگیری از آلودگی هوا و کاهش مصرف روغن در مقایسه با خودروهای درون سوز، استهلاک کمتر و عمر بیشتر قطعات خواهد شد.

باتری ماشین برقی با باتری ماشین بنزینی تفاوت زیادی دارد و می توان گفت شبیه باتری لپ تاپ و موبایل است اما از نظر اندازه بزرگتر است.

در برخی از کشورها، ایستگاه های شارژ ویژه ای برای شارژ باتری این خودروها تعبیه شده است که می توانند به راحتی خودرو را در میانه راه شارژ کنند.

اما به دلیل نبود این امکانات در کشور ما، دارندگان این خودروها باید قبل از رانندگی و بعد از بیمه، خودروی خود را با شارژر مخصوص شارژ کنند.

آراد برندینگ

* این مطلب یک گزارش تبلیغاتی است و شمانیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید