کسب مقام دوم مسابقات قرائت قرآن کشور توسط دانش آموز البرزی – آژانس خبری مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



عزت الله خلیلی قیداری در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی گفت: علی واحدی دانش آموز کلاس هشتم ناحیه 1 آموزش و پرورش کرج در مسابقات قرائت قرآن کشور مقام دوم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه افتخار استان البرز بار دیگر باعث افتخار استان با شکوه البرز شد و تصریح کرد: علی واحدی در مسابقات کشوری قرائت قرآن برای دانش آموزان کشور استادانه تلاوت کرد و کسب مقام دوم ظرفیت و توانایی های بی نظیر خود را در کشور.

مدیر جامعه قرآنی قرآنی گفت: اگرچه دوران بلوغ خود را سپری می کند اما با داشتن دانش و تجربیات خود از رقبای بسیار توانمند خود پیشی گرفته است.

وی با بیان اینکه هر ساله در کشور مسابقات تلاوت دانش آموزان برگزار می شود ، خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت حضوری در مشهد برگزار می شود اما به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی در یک مکان خاص توسط ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

وی گفت: وی در 5 سالگی موضوعی را به صورت مرجع در جامعه حفظ کرد قرآن او شروع کرد و در سن 10 سالگی شروع به تلاوت قرآن کریم به صورت حرفه ای با من کرد.

قیداری وی گفت: علی واحدی به سبک اساتید منشاوی، عبدالباسط ، شحات، شعشاعیا ابوزید؟ بیا دیگه، سعید مسلم ، رفعت ، کامل یوسف ، علی محمود و مصطفی اسماعیل مهارت و اقتباس پیدا کرده اند.

وی با اشاره به ویژگی های برتر این دانش آموز نمونه و ممتاز اظهار داشت: وی در تمام ابزارهای قرآن و همچنین در ورزش و ورزشهای رزمی از جمله تکواندو ، کمربند سیاه 2 و مسلط ، سخنور ، مهربان و ثابت است. که در هاپکیدو او کمربند قرمز دارد.

بیشتر بخوانید  پلنگ سرگردان قائم شهر چند لحظه پیش کشته شد!

مدیر جامعه قرآنی کرج گفت: همچنین جزو نفرات برتر مسابقات محلات ، نفر اول در مسابقات آموزش و پرورش منطقه 1 به مدت شش سال متوالی ، برنده مسابقات اذان ، مقام دوم مسابقات تقلید خوانی بسیج استاد مصطفی اسماعیل را کسب کردند.

وی گفت که در مسابقات استانی مقام اول را کسب کرده است مُدهامتان وی خاطرنشان کرد: برنده مسابقه صعودهای آسمانی ، برنده مسابقه تلاوت معراج در شهر ری ، دارنده گواهینامه ملی در دوره تولید صدا استودیوی سکوت است.

قیداری وی با بیان اینکه علی واحدی از اعضای جامعه قرآنی قرآن است ، خاطرنشان می کند: ضبط تلاوت ملی این دانش آموز ممتاز و پخش از تلویزیون توسط شورای عالی قرآن در استودیو و خارج از منزل در شبکه های مختلف القطار، شبکه قرآن و همچنین شبکه البرز اجرا شد.

دیدگاهتان را بنویسید