کسانی که برای ثبت نام در عتبات عالیات مانده اند چه کنند؟


ثبت نام بازمانده از نوروز عتبات

تشویق: رئیس اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت برای تامین ظرفیت های فوق العاده عتبات نوروز برای متقاضیانی که در ثبت قبلی یادمان نوروزی شرکت نکرده اند.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس؛ مرتضی آقایی در تشریح آخرین برنامه های عتبات عالیات نوروزی اظهار داشت: با توجه به قولی که سازمان حج و زیارت داده است، امکان ثبت نام و حضور داوطلبانی که در ثبت نام قبلی حرم نوروزی شرکت نکرده اند و عملاً امکان پذیر است. ثبت باقی مانده از یادمان نوروز داده می شوند.

وی افزود: با تعهد عوامل مربوطه و فراهم شدن ظرفیت های فوق العاده، امکان ثبت نام و اعزام کسانی که موفق به ثبت نام نشدند فراهم شده است و این عزیزان می توانند به کاروان ها و دفاتر تحت پوشش حج و زیارت در سراسر جهان مراجعه کنند. ” کشور در اسرع وقت.»

سرپرست اداره کل عتبات حج و زیارت گفت: پیش بینی ها حاکی از افزایش 15 درصدی تردد هوایی به عتبات و 11 درصدی تردد زمینی به عتبات بود، اما با برنامه ریزی های انجام شده علیرغم افزایش سفر و خدمات رسانی. هزینه در ایام نوروز، خوشبختانه این افزایش در سفرهای هوایی به کمتر از 5 درصد و برای سفرهای زمینی به کمتر از 3 درصد رسیده است.

آدرس سایت ثبت نام نوروز عتبات

وی با بیان اینکه سفرهای زیارتی نوروزی از 24 اسفند تا 9 فروردین انجام می شود، گفت: افرادی که قصد زیارت عتبات عالیات را در تاریخ های بعد از عید نوروز و ماه مبارک رجب و شبات دارند نیز می توانند به دفاتر تحت پوشش سازمان مراجعه کنند. حج و زیارت و یا به سامانه atabatorg.haj.ir مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید  عکس پریناز ایزدیار بازیگر ایرانی در کنار مادرش


دیدگاهتان را بنویسید