کری اسیب ، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس برای استقلالی ها


سید مجید صدری با بیان اینکه تنها یک قدم تا قهرمانی در پنجمین دوره پیاپی لیگ برتر فاصله دارد ، اظهار داشت: به لطف خدا و تلاش بازیکنان و مربیان پرسپولیس به جایی رسیدیم که تنها یک قدم تا رسیدن به عنوان قهرمانی فاصله داریم. “ما باید به چنین تیمی افتخار کنیم.

به گفته روزنو ، وی افزود: “از زمان عضویت در مدیریت گروه پرسپولیس ، تمام تلاش خود را برای ایجاد بهترین شرایط برای تیم انجام داده ایم و باید خدا را شاکر باشیم که یک هفته مانده به پایان فصل سرنوشت قهرمانی در این دست ماست از روز اول حضورم در این باشگاه همچنین گفتم كه پرسپولیس قهرمان خواهد شد و حالا ما با این درخواست فاصله داریم.

سید مجید صدری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی با تراکتور به دلیل حضور در اردوی تیم قبل از بازی برای تشویق بازیکنان باشگاه و برنامه بحران مالی پرسپولیس از وی و سمیعی تشکر کرد ، گفت: بله. متأسفانه ، ما وارد یک بحران بزرگ مالی شده ایم که حل آن بسیار دشوار است. ما برنامه ها و برنامه های زیادی برای غلبه بر این وضعیت داریم ، اما در حال حاضر مهمترین چیز مدیریت زمان است.

سید مجید صدری گفت: باید از صبر و استقامت کادرفنی و بازیکنان قدردانی کنم. با وجود این مشکلات ، آنها کار خود را انجام می دهند و بسیار سریع به سمت قهرمانی می روند. سلام بر این بازیکنان و مربیان. ما همچنین امیدواریم که برنامه های آینده بتوانند مشکلات ما را برطرف کنند. قبل از این مسابقه با تراکتور به تمرینات و اردوی تیم رفتیم و به بازیکنان پاداش دادیم تا روحیه تیم بالاترین باشد. ما همچنان در آخرین مرحله تلاش می کنیم تا بهترین شرایط ممکن را برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید  قیمت پژوپارس در بازار غوغا به پا کرد؛ افزایش ۵ تا ۱۵ میلیونی پارس!+ جدول

وی در مورد تمرکز بسیاری از باشگاه های لیگ برتر در تقویت نظارت در هفته آخر لیگ برتر گفت: تقاضای پرسپولیس به عنوان یک رهبر در این زمینه از فدراسیون و سازمان لیگ چیست؟ درخواست ما این است فقط برای رعایت آرامش و کنترل مرزها. و ما چیزی بیشتر نمی خواهیم. برادر عزیزم جعفر سامعی هفته گذشته مصاحبه ای انجام داد و به این نکته اشاره کرد که پرسپولیس در این فصل هرگز دعوا را شروع نکرده است و ما نمی خواهیم از این پس با جنجال و ناآرامی در لیگ برتر حاضر شویم.

سید مجید صدری ، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: من همچنین از مسئولان ارشد و دوستان خوبم در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش می خواهم که در هفته گذشته عدالت را رعایت کنند و نظارت چندین برابر خواهد بود بیش از پیش. “

ما سعی نمی کنیم مردم را تحت تأثیر قرار دهیم ، اما اطمینان حاصل می کنیم که برخی از تیم ها این کار را انجام می دهند. به همین دلیل کارکنان فدراسیون ، سازمان لیگ و حتی وزارت ورزش باید هوشمند باشند تا هفته آخر با سلامت اداری برگزار شود.

سید مجید صدری در پاسخ به سوالی در مورد برنامه باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان به دلیل درخواست کادرفنی برای حفظ حضور تیم در ادامه حضور در لیگ قهرمانان در فصل آینده ، توضیح داد: همانطور که گفتم برنامه های ما گسترده است و بلند مدت ما نمی خواهیم در کوتاه مدت کاری انجام دهیم ، اما در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی نهایی و حل مشکلات پیش رو است. سپس به فکر اجرای برنامه های باشگاه برای تمدید قرارداد هستیم.

بیشتر بخوانید  حاضرم گرنداسلم‌های ویمبلدون و فرانسه را از دست بدهم تا اینکه واکسن کرونا بزنم

وی افزود: سپس براساس لیست و درخواست یحیی گل محمدی تلاش خواهیم کرد تا بازیکنان جدیدی را جذب کنیم اما تا پایان این هفته تمام تمرکز و انعکاس ما ثبت یک پیروزی دیگر و ثبت تاریخ در کسب عنوان قهرمانی است. . “

سید مجید صدری ، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اظهارات اعضای تیم استقلال مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس از اسپانسر استقلال کمک می گیرد ، گفت: این یکی از مشکلاتی است که می تواند برای این باشگاه به حاشیه برود و بنابراین تاریخ باشگاه پرسپولیس ، من پاسخ او را نمی دهم.

بهتر است هر فرد در هر باشگاه فقط به تیم خود فکر کند و کاری به عملکرد و فعالیت سایر باشگاه ها نداشته باشد. این رفتار حرفه ای و اخلاقی است. ما در مورد این مشکلات شدید صحبت نمی کنیم و روی کار خود تمرکز می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید