مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کریمیان: محرم می تواند مربی بزرگی شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


کریمیان: محرم می تواند مربی بزرگی شود

MeetNews مهدی کریمیان در مورد شرایط سپاهان گفت: شرایط و روند تیم خوب است و سعی داریم با پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر برسیم. گرچه سرنوشت قهرمانی در اختیار پرسپولیس است اما تیمی که در رده بالاتری قرار داشته باشد تحت فشار روانی بیشتری قرار خواهد گرفت و سپاهان شانس بیشتری دارد.

وی در مورد عملکرد محرم نویدکی در اولین دوره مربیگری خود در سپاهان گفت: محرم کاریزمای لارم را به عنوان مربی سپاهان دارد اما در ابتدای فصل چندین بازی را به دلیل بی تجربگی باخت. این تیم در فاز تهاجمی عملکرد خوبی داشت ، اما گاهی اوقات در طول فصل مشکلاتی در فاز دفاعی وجود داشت که کادر فنی با توجه به این واقعیت که فوتبال فقط حمله و گلزنی نیست ، این مشکلات را برطرف کرد. محرم نشان داده است که می تواند مربی بزرگی شود.

کریمیان که سابقه پوشیدن پیراهن دو تیم معروف اصفهان را دارد ، در رابطه با دربی اصفهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: این دربی در شرایط و شرایط بد جوی برگزار می شود. ذوب آهن که تیم و بازیکن بزرگی است ، در ضرر است و برای سقوط تلاش می کند. سپاهان همچنین در کورس قهرمانی است تا سال ها جام را به نصف جهان برساند. برخلاف دربی تهران ، دربی در اصفهان همیشه پر و جذاب است اما این بار هر نتیجه ای ، حتی تساوی به ضرر فوتبال اصفهان خواهد بود. امیدوارم هر اتفاقی برای تیم های اصفهان مفید باشد.

وی در مورد تأثیر بازگشت محمدرضا ساکت به سرپرستی باشگاه سپاهان توضیح داد: سپاهان یک تیم نیست بلکه به معنای واقعی کلمه یک باشگاه فرهنگی ورزشی است. ساکت افق وسیع و روشنی دارد و تلاش می کند تا نام سپاهان را به عنوان یک باشگاه حرفه ای و رشد و توسعه آن را در همه زمینه ها مطرح کند. سپاهان نگاه ویژه ای به سایر رشته ها ، تیم های پایه و ورزش بانوان دارد که قابل تحسین است.

بیشتر بخوانید  تبلیغ وحشتناک این فیلم در خیابان، مردم را به وحشت انداخت!

مهدی کریمیان که سابقه پوشیدن پیراهن فجرسپاشی را دارد ، در رابطه با صعود نماینده شیراز در لیگ برتر اظهار داشت: فجر تیم بزرگی است که با قیمت پایین و تلاش خوب بازیکنان و کادرفنی به حقوق خود رسید. استان فارس پتانسیل بالایی دارد اما رقابت در لیگ برتر شوخی ندارد. از این به بعد باید شرایط تیم از نظر بودجه ، تمدید قرارداد ، جذب و اهداف فصل مشخص شود تا خدای ناکرده شاهد سقوط تیم و اصطلاحاً آسانسور نباشیم.

سرانجام مربی شاهین بوشهر گفت: “امیدوارم کادرفنی بوشهر نگاه ویژه ای به شاهین داشته باشند. استان بوشهر نیز توانایی های بالایی دارد و بازیکنان بزرگی مانند مهدی طارمی و مهدی گائدی را پرورش داده است. امسال علیرغم شرایط نامساعد ، ادعای صعود کردیم و در رده پنجم جدول نسبت به تیم های بسیار گران قیمت قرار گرفتیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *