کریمیان: فجر برای لیگ برتر باید تقویت شود / قدرت تیم همدلی بازیکنان بود



کاپیتان سابق فجر معتقد است که این تیم مستحق بازگشت به لیگ برتر است.

مهرداد کریمیان بازیکن سابق و کاپیتان فجر سپاشی درباره صعود این تیم به لیگ برتر به ایسنا گفت: اگرچه فجر حریف ما بود اما خوشحالم که پس از 9 سال موفق شد به لیگ برتر برگردد. “باور نکردنی بود که فجر امسال قهرمان لیگ برتر شود اما تغییرات در این تیم در نیم فصل اول جواب داد و این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: نقطه عطف تیم در نیم فصل اول شدت گرفت و حسن دیگر تیم علی عسگر کلانتری همدلی بازیکنان و انسجام تیم بود. “شاید بتوان گفت امسال فجر بازیکنی داشت که از نظر فنی با بقیه فرق داشت و همه در یک سطح بودند و او تعادل تیمی یکسانی را حفظ کرد. خوشحالم که سال آینده تیمی در لیگ برتر حضور دارد که باعث شده بسیاری از مورخان در لیگ برتر حضور داشته باشند و امیدوارم مسئولان استانی با حمایت از این تیم مانع از بالا بردن فجر و رسیدن به سهمیه آسیا شوند نتایج. البته باید فجر را تقویت کرد تا به نتیجه برسد و حداقل در لیگ برتر زنده بماند و مدیران تیم باید هزینه این کار را بپردازند ، زیرا شرایط لیگ یک و لیگ برتر کاملاً متفاوت است.

کریمیان افزود: قبل و در سال 1989 ، در تیمی که من کاپیتان آن بودم ، اداره پلیس تصمیم گرفته بود که به لیگ برتر برگردد و به نوعی ماجرا را تکرار کرد. او مأموریت خود را به فجر تکرار کرد و به نوعی نام خود را در تاریخ این باشگاه قدیمی و محبوب جاودانه کرد. مردم شیراز لیاقت این صعود و حضور دوباره تیمی از این شهر در لیگ برتر را داشتند و من مطمئن هستم که فوتبال شیراز با بازگشت فجر به لیگ برتر در مسیر صعود باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید  فوری؛ نحوه فعالیت و ساعت کاری جدید بانک‌ها اعلام شد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید