کرونا 100٪ برنامه های فرهنگی و هنری را می بندد – اخبار اردبیل – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم عبدالله بار العلومی از اردبیل صبح امروز در نشست کارگروه شبکه مجازی با محوریت ایثار و شهادت در اردبیل اظهار داشت: برنامه ریزی برای برنامه های جامع و فرهنگی یکی از نیازهای مهم و اساسی در نظر گرفته شده است. این مهم است و نقش مهمی در جامعه اسلامی دارد.

وی افزود: مسئله ایثار و شهادت همراه با ایثار در برابر ظلم و تاریکی باید رواج یابد و فرهنگ سازی شود و شهدای طرف ما این مهم را در جامعه نهادینه کرده اند که انتظار ما از مسئولان مربوطه است. از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. “

مدیرکل فرهنگ و جهت گیری اسلامی استان اردبیل گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ناشی از قیام امام حسین (ع) است و مبارزه با ظلم و فساد از اولویت های اصلی اهداف والای شهادت در جامعه اسلامی است. در کنار ما شهدا هستند.

بحرالعلومی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از فرهنگ غنی و ناب اسلام است که با شناخت صحیح از گسترش جامعه اسلامی می تواند شرایط فردی و اجتماعی مناسب را با بهترین نتایج ایجاد کرده و مناسب ارائه دهد. شرایط در جامعه اسلامی.

وی گفت: “متأسفانه کرونا تقریباً 100٪ فعالیتهای فرهنگی و هنری را تعطیل کرده است ، بنابراین استفاده از ظرفیت فضای مجازی یکی از نیازهای مهم و اساسی است و لازم است که هر طبقه ایثار و شهادت را به همراه سایر موارد ارتقا دهیم. یک برنامه فرهنگی و هنری باشد. “پرداخت می شود.

انتهای پیام / 144 / ش

بیشتر بخوانید  سردرگمی میان دلار و طلا تشدید شد

دیدگاهتان را بنویسید