کرونا و تفاوت بازار مسکن ایران و جهان


قیمت در بازار مسکن در کرونا

دیدانیوس: گزارشی از شبکه خبری بلومبرگ در مورد تأثیر ویروس Covid 19 بر بازار مسکن گفت: تغییر شرایط در شهرهای بزرگ به دلیل اپیدمی کرونر در املاک و مستغلات به معنای ارزان بودن مسکن نیست. از نیویورک گرفته تا لندن و سیدنی ، نرخ بهره بسیار پایین و بودجه گسترده دولت فروش محدودی را به همراه دارد. اگرچه اجاره آپارتمان ها تا حدودی سقوط کرد ، جنگ در حومه شهر آغاز شد. میلیون ها کارگر بیکار یاد گرفته اند که در مناطق دیگر به کار خود ادامه دهند.

آدرو بورل ، اقتصاددان ارشد مالی ، فکر می کند کرونا یک شوک بزرگ است ، اما نشان داده است که دیگر لازم نیست برای درآمدزایی به شهرها اعتماد کنید. بنابراین شهرها در آینده تغییرات زیادی خواهند کرد.

بسیاری از مالکان اکنون قادر به پرداخت اجاره قبلی خود نیستند. دانشجویان بین المللی در شهرهای بزرگ بسیار کم هستند و بسیاری از جوانان به خانه والدین خود نقل مکان کرده اند.

علی رغم پایین آمدن قیمت ها ، صاحبان خانه هنوز مجبورند به مشتریان تخفیف دهند.

امید زیادی وجود دارد که واکسن بتواند شرایط را به حالت طبیعی برگرداند. با این حال ، طبق گفته مکس ناتان ، دانشیار علوم شهری در کالج لندن ، ظاهراً تغییر جهت حومه و شهرهایی که زمانی ثانویه محسوب می شدند ، صورت گرفته است. از طرف دیگر ، برخی دولت ها مانند ایرلند مشوق هایی را برای کار از راه دور در نظر گرفته اند که باعث کاهش رونق شهرهای بزرگ می شود.

بیشتر بخوانید  جشن پسران زیبای ایرانی پس از پیروزی مقابل لهستان + عکس

دیدگاهتان را بنویسید