کرونا مسابقات قرآن را در خراسان رضوی پخش می کند



جعفر حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله شهرستانی این مسابقات به استثنای شهر مشهد از دوم مرداد آغاز و تا 4 مرداد ادامه می یابد و 347 زن و 323 مرد در پنج دوره رشته های حفظ جزء “، 10 جزء ، 20 جزء و حفظ کل قرآن ، قرائت تحقیق ، قرائت و اذان در آن دخیل بود.

وی اظهار داشت: در مدت یاد شده این افراد آثار ضبط شده خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کرده اند و ارزیابی آثار از 8 مرداد آغاز می شود که تا 25 مرداد ادامه خواهد داشت و در نهایت در پایان این ماه ضبط Reaches شرکت کننده ها.

وی گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات قرآن کریم در مشهد به دلیل حساسیت و سطح بالای مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

خراسان رضوی ، رئیس اداره امور خیریه و امور خیریه قرآن گفت: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دهه آخر شهریورماه با برخی تغییرات بین مرحله استانی و مرحله کشوری برگزار می شود. انتظار می رود مسابقات نیمه نهایی از 11 تا 31 اکتبر سال جاری در قالب ضبط یا ویدئو کنفرانس برگزار شود.

حسینی افزود: آخرین مرحله یا کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 20 آذر تا اوایل آذر امسال به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  اولیای دم مقتول ، دیه را صرف خرید خانه برای خانواده قاتل کرد

دیدگاهتان را بنویسید