کرمانشاه پلیس راهور با تورهای شبانه روبرو می شود – آژانس مهر ایران و اخبار جهان



فضلولا شیری در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی گفت: نیروی پلیس راهور با مساعدت و پشتیبانی سایر گشت های پلیس کرمانشاه با متخلفان و رانندگانی که امنیت مردم را نقض می کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این خودرو وسیله تفریحی و آزار و اذیت نیست و خطری دیگر شهروندان را تهدید می کند ، افزود: معابر عمومی مکانی برای تردد خطرناک ، آزار و اذیت و ایجاد سر و صدا نیست و با پیگیری جدی با متخلفان برخورد می شود.

رئیس پلیس راهور ، استان کرمانشاه ، گفت: خودروهای جنایی در صورت جریمه شدن ، با نتیجه منفی روبرو می شوند ، ضبط سیستم را ثبت می کنند ، پرونده قضایی می گذارند و به مدت 12 روز در پارکینگ بازداشت می شوند.

شیری خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه برای برخورد با وسایل نقلیه جنایی از ظرفیت دوربین های انتظامی و راهداری ، معتمدان پلیس ، پلیس یاران و گزارش های مردمی به سامانه های 120 و 110 استفاده می کند.

وی در مورد اینکه پلیس می تواند از گزارش های ناظران به عنوان ناظران راهنمایی و رانندگی و امنیتی در استان کرمانشاه استفاده کند ، گفت: طبق بند 2 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ، پلیس می تواند از گزارش های عمومی به عنوان مرجع و نقطه پیگیری استفاده کند.

بیشتر بخوانید  مشارکت فولاد هرمزگان در بازسازی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

دیدگاهتان را بنویسید