مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کرایسلر 300 را ببینید: یک سوپرلوکس قدرتمند و اشرافی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


کرایسلر 300 خودرویی است که همیشه من را به یاد بنتلی می اندازد. شاید درخشش چشمگیر خودرو در کنار ارتفاع کم پنجره و شاید ترکیب جلوپنجره با کاپوت برآمده بر این ظاهر تاثیر گذاشته باشد.

کرایسلر 300

کرایسلر 300

اکنون، لوکس ترین مدل کرایسلر 300 ساخته شده تا کنون باید در سال 2012 عرضه شود. خودرویی که با جلوه های اشرافی و لوکس خود بیش از پیش ما را فریب خواهد داد. مدلی برتر با ترکیبی از خودروهای لوکس ایتالیایی فیات (مالکیت مازراتی) و تلفیقی از هنر ایتالیایی با قابلیت های موتور قدرتمند شش سیلندر کرایسلر.

کرایسلر 300

استفاده از چرم مرغوب با درزهای آشکار و جالب در امتداد چوب مات و ترکیب رنگ های گرم در فضای داخلی، درخشندگی خاصی را هنگام رانندگی با کریسلر 300 می دهد.

این اولین خودروی لوکس کرایسلر است که به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز شده است. در عین حال می توانید خوشحال باشید که خودروی شما برای طی کردن 100 کیلومتر در بزرگراه تنها با 7.6 لیتر بنزین بهینه شده است. موتور 296 اسب بخاری V6 با حجم 3.6 لیتر گزینه اصلی و موتور 5.7 لیتری V8 با قدرت 363 اسب بخار گزینه منتخب طرفداران این خودرو خواهد بود.

کرایسلر 300

مصرف سوخت در شهر و برای سنگین ترین مدل حدود 12.3 لیتر است. این کاهش 17 درصدی نسبت به مدل های قبلی است.

ویژگی های داخلی این سدان لوکس فراوان است. مانند تهویه مطبوع مجزا برای جلو و عقب، پدال و فرمان قابل تنظیم با حافظه، رادیاتور گرمایش یا سرمایش، چراغ های LED و سیستم ناوبری، صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی و غیره. استفاده از پلاتین و کروم در بیرون و داخل خودرو نیز مشهود است.

بیشتر بخوانید  عکس الناز حبیبی با لباس عروس در کنار علی انصاریان

کرایسلر 300

این خودرو به صورت تک و دو دیفرانسیل تولید می شود. چرخ های مدل دیفرانسیل عقب 19 اینچی و جفت مدل دیفرانسیل 20 اینچی هستند.
کریسلر 300 دیفرانسیل عقب لوکس بین 40 تا 42 هزار دلار قیمت دارد و مدل های دو دیفرانسیل قیمتی بین 42 تا 45 هزار دلار دارند که برای یک بنتلی یک شبه قیمت بسیار خوبی خواهد بود.

کرایسلر 300

کرایسلر 300

کرایسلر 300

کرایسلر 300

کرایسلر 300

گجت نیوز


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *