کد فعال سازی هدیه ایرانسل (اینترنت + تماس) شب یلدا 1400 اعلام شد!


ایرانسل هدایای دیجیتالی ویژه خود را به مناسبت شب یلدا اعلام کرد. این هدایا شامل بسته 2 گیگابایتی هدیه اینترنتی داخلی، تماس رایگان ایرانسل و هدایای شگفت انگیز ویژه ایرانسلی من می باشد. ایرانسل امشب نیز در صفحه اینستاگرام خود ویژه برنامه ای با حضور هنرمندان محبوب تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، امسال در شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال 1400، ایرانیان به دلیل لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مبارزه با بیماری‌های قلبی از راه دور و در عین حال از طریق ارتباط دیجیتالی هستند. به همین مناسبت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران هدایایی ویژه زیر را در نظر گرفت.

بسته اینترنت 2 گیگابایتی هدیه

همه شما مشترکین ایرانسل می توانید در روزهای 30 آذر و 10 دی ماه 1400 با شماره گیری 5* و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل، بسته هدیه 2 گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنید. این بسته تا پایان روز فعال سازی اعتبار دارد و هر مشترک می تواند یک بار آن را فعال کند.

4 دقیقه تماس ایرانسل، 40 دقیقه بعدی رایگان!

طرح تماس هدیه با شماره گیری کد #2*1*4444* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من در 30 آذر و 1 بعدی فعال می شود. با فعال سازی این طرح، پس از 4 دقیقه مکالمه ایرانسل، 40 دقیقه مکالمه بعدی برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری رایگان است. این طرح از بامداد 30 آذرماه ساعت 14 الی 23:59 روز 11 دی ماه 1390 قابل فعال سازی و استفاده می باشد.

لرزش شگفت انگیز ایرانسل من!

علاوه بر هدایای فوق، ایرانسل همانند سال های گذشته در قسمت «لرزش شگفت انگیز» اپلیکیشن ایرانسل من، یک هدیه ویژه برای مشترکین خود در نظر گرفته است. 30. آذر 1400 شوک باورنکردنی ایرانسلمان به 1400 کاربر 40 گیگابایت اینترنت می دهد. تمامی مشترکین دائمی و اعتباری می توانند با مراجعه به بخش لرزش شگفت انگیز ایرانسل من و تکان دادن تلفن همراه خود از صبح 30 آذرماه از ساعت 14 الی 23:59 این روز شانس خود را برای دریافت بسته هدیه 40 گیگابایتی امتحان کنند. این بسته به مدت 24 ساعت پس از فعال سازی اعتبار دارد و هر کاربر تنها یک بار فرصت دریافت این هدیه را دارد. یک لرزش شگفت انگیز از صفحه اصلی برنامه ایرانسل من موجود است.

بیشتر بخوانید  قیمت دلار، یورو و سایر ارزها

“یلدا و ایرانسل”; ویژه برنامه شب یلدا در اینستاگرام ایرانسل

ایرانسل نیز ویژه برنامه ای را برای مخاطبان صفحه اینستاگرام خود تدارک دیده است. این برنامه با اجرای کامران تفتی تلفیقی از موسیقی، بازی، خاطره گویی و دورهمی است که با حضور بازیگران و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب، ایرانیان در یلدای 1400 دور از یکدیگر و در عین حال از طریق ارتباط دیجیتال در کنار هم هستند. به همین منظور این برنامه با نام ایلدا با ایرانسلا و هشتگ # ایالدا با ایرانسلا عوامل و مهمانان کامل آماده شده اند.

ویژه برنامه ایرانسل 1400 یلدا در چند قسمت مختلف و با محتوای جذاب از 30 دی ماه 1400 برای چند شب متوالی از صفحه رسمی اینستاگرام ایرانسل پخش می شود. ایرانسل در سال‌های اخیر نیز برای اولین بار در شب یلدا برنامه‌های اینستاگرامی مرتبط تولید و منتشر کرده است که با استقبال مخاطبان مواجه شده است. به طوری که در سال های بعد، برندهای دیگر نیز برنامه های مشابهی را تولید و منتشر کردند.
برنامه «جلدا با ایرانسل» را می‌توانید با مراجعه به صفحه رسمی irancell@ در اینستاگرام به آدرس instagram.com/irancell دنبال کنید.




دیدگاهتان را بنویسید