کدام گروه از زنان بیشتر در معرض بیماری عروق کرونر قلب هستند؟



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به گفته انجمن متخصصان زنان و زایمان ، ماریام کاشانیان افزود: زنان چاق ممکن است بارداری خطرناکتر از زنان با وزن طبیعی داشته باشند زیرا در معرض خطر مشکلاتی مانند فشار خون بالا و دیابت قرار دارند و اکنون چاقی بر اساس تحقیقات جهانی انجام شده است همچنین ممکن است خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب را افزایش دهد.

کاشانيان ادامه داد: همچنین ثابت نشده است که تاج مادر در دوران بارداری می تواند باعث ناهنجاری های جنین شود ، اما تب مادر در اوایل بارداری ، مانند سایر بیماری های تب دار مادر ، می تواند خطر ابتلا به ناهنجاری های جنین را در بدن کمی افزایش دهد. کنترل و حفظ دمای پایین می تواند این احتمال را از بین ببرد.

وی افزود: همایش متخصصان زنان و زایمان از 27 تا 29 مهرماه امسال به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود و در مورد آخرین پیشرفت های علمی زنان و زایمان و همچنین دفاتر زنان و زایمان بحث و تبادل اطلاعات خواهد شد. استادان “و پزشکان برجسته داخلی و خارجی انجام خواهند شد.

نایب رئیس انجمن زنان و زایمان ایران اضافه کرد: موضوعات علمی این کنگره شامل بارداری های پرخطر ، داروهای مادر و جنین ، مدیریت بارداری ، باروری و ناباروری ، آنکولوژی زنان ، زنان ، نوجوانان و کودکان ، ادراری ، زنان و زنان خوش خیم و جراحی کم تهاجمی ، چاقی ، ژنتیک بالینی ، تصویربرداری ، سیاست بهداشت زنان و بهبود کیفیت.
وی افزود: انجمن های دوران بارداری ، انجمن کف لگن ، انجمن سرطان زنان ، انجمن تولید مثل و ناباروری و انجمن جراحی های حداقل تهاجمی نیز در این کنفرانس حضور دارند و موضوعات جدید مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. بنابراین ، مباحث باروری و ناباروری ، بی اختیاری ادرار و سلامت جنسی در این کنفرانس مطرح خواهد شد.

بیشتر بخوانید  ثبت‌ نام امریه سربازی ۱۴۰۳ آغاز شد

47231

دیدگاهتان را بنویسید