کدام زنان پسرزا هستند؟



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: تاثیر غذا در تعیین جنسیت جنین نقش بسزایی دارد چرا که متخصصان طب نوین و طب سنتی توصیه های تغذیه ای زیادی برای دختر و پسر دارند.

توصیه های طب سنتی برای زنانی که پسر به دنیا می آورند

اولین نکته برای ایجاد جنین پسر

متخصصان طب سنتی به این نتیجه رسیدند که: تعیین جنسیت جنین بستگی به نوع لقاح و ترکیب گامت جنسی k زن با گامت k یا i مرد شامل دو نوع kk (دختر) دارد. ) و ki (پسر) نیز برای تعیین جنسیت باید شرایطی را تضمین کرد تا بر نوع لقاح تأثیر بگذارد.

نکته دیگری در مورد نحوه پسر شدن جنین

یکی از عوامل مهمی که می تواند در این زمینه نقش موثری داشته باشد، نوع رژیم غذایی مادر است و زنانی که رژیم غذایی بهتری دارند شانس پسردار شدن بیشتری دارند.

رژیم غذایی تعیین جنسیت و ناقلان مرد

بر اساس مطالعات انجام شده نقش تغذیه در تعیین جنسیت جنین 80-75 درصد ثابت شده است و زنانی که قصد بارداری دارند باید از دو ماه قبل از بارداری شروع به غذا خوردن کنند. تغذیه محیط داخلی و رحمی را تغییر می دهد و ترجیح غشای “بیضی” را نسبت به اسپرم هایی با محتوای جنسی خاص تغییر می دهد.

تغذیه و غذا برای زنان باردار دارای فرزند پسر

بیشتر بخوانید  دلیل افزایش قیمت دلار چیست؟

از نظر طب قدیم مصرف برخی مواد غذایی مانند کاهو، توت فرنگی، خرما، هل، زعفران و غیره. در دوران بارداری پسر می شود و مصرف ماست ترش و تخم مرغ منجر به دختر می شود. تغذیه نقش موثری در جنسیت جنین دارد زیرا غذا با PH رحم رابطه مستقیم دارد. غذاهای حاوی کلسیم و منیزیم PH رحم را کاهش می دهند و احتمال تولد نوزاد پسر را کاهش می دهند.

غذاهایی که برای پسر شدن جنین توصیه می شود

غذاهای حاوی سدیم و پتاسیم با افزایش PH رحم نقش موثری در تولد پسر دارند. استفاده از تغذیه تا حد زیادی به مواد غذایی موجود در هر کشور بستگی دارد، اما هدف آن تغییر تعادل بین یون‌های سدیم، پتاسیم، منیزیم و کلسیم است.


دیدگاهتان را بنویسید