کدام زنان زیباترین چشم های دنیا را دارند؟


آیشواریا رای، آنجلینا جولی، کریستن استوارت و الیزابت تیلور زیباترین چشمان جهان را دارند.

می گویند «چشم» دریچه ای به قلب انسان است. با نگاه کردن به چشمان انسان می توانید واقعیت وجود آنها را درک کنید. چشم ها تمام حواس انسان را درست و بدون دروغ نشان می دهند. مهربانی، عشق، محبت، لبخند، شادی و حتی غم را می توان در چشمان مردم دید و شناخت.

زیباترین قسمت صورت هر انسانی چشمان اوست. حالا برای اینکه بدانید زیباترین چشم های دنیا کیست با ما همراه باشید.

10. شارلیز ترون
شارلیز ترون

زیباترین چشم های دنیا

شارلیز ترون بازیگر و تهیه کننده اهل آمریکای جنوبی است. او قبلا در زمینه مد فعالیت می کرد. شارلیز در 7 آگوست 1975 به دنیا آمد. در سال 2008، دبیر کل سازمان ملل متحد او را به عنوان سفیر صلح انتخاب کرد.

9. میلا یووویچ
میلا یوویچ

زیباترین چشم های دنیا

میلا یوویچ بازیگر، مدل، خواننده و طراح مد اوکراینی-آمریکایی است. او در 17 دسامبر 1975 در کیف اوکراین به دنیا آمد.

8. سلینا جیتلی
سلنا گیتلی

زیباترین چشم های دنیا

سلنا گیتلی یکی از جذاب ترین بازیگران زن هندی است که بیشتر در بالیوود فعالیت می کند. او قبلا یک مدل بود و در سال 2001 به یک زن شایسته هند تبدیل شد.

7. کریستین کروک
کریستین لارا کروک

زیباترین چشم های دنیا

کریستین لارا کروک بازیگر و تهیه کننده کانادایی است که بیشتر به خاطر بازی در نقش لین لنگ در سریال اسمال ویل و همچنین بازی در Street Fighter شناخته می شود. او متولد 30 دسامبر 1982 است.

6. Giada De Laurentis
جیادا لورنتیس

زیباترین چشم های دنیا

Giada Lorentis یک آشپز ایتالیایی-آمریکایی و یک شخصیت تلویزیونی با چشمانی جذاب است. او مجری برنامه های تلویزیونی شبکه غذا و جیادا در خانه است.

بیشتر بخوانید  کارت اعتباری سهام عدالت چیست ؟ جزئیات و زمان توزیع

کدام زنان زیباترین چشم های دنیا را دارند؟

5. آدری هپبورن
آدری هپبورن

زیباترین چشم های دنیا

آدری هپبورن بازیگر مشهور بریتانیایی-هلندی در سینما و تئاتر در بلژیک به دنیا آمد. او بیشتر با فیلم هایی چون «بانوی زیبای من» و «صبحانه در تیفانی» شناخته می شود. این بازیگر باریک اندام و ورزیده به خاطر زیبایی خیره کننده، بازی ماهرانه اما معصومانه اش در فیلم ها و کارهای بشردوستانه برای کودکان نیازمند شهرت داشت. او در 4 می 1929 به دنیا آمد و در 20 ژانویه 1993 درگذشت.

4. الیزابت تیلور
الیزابت تیلور

زیباترین چشم های دنیا

الیزابت تیلور بازیگر مشهور آمریکایی و برنده دو جایزه اسکار بهترین بازیگر زن بود. الیزابت تیلور که نام مستعار سلطنتی «راینفد» را به خود اختصاص داد، با بازی در فیلم هایی مانند کلئوپاترا، چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد و «گربه روی شیروانی» به یکی از مشهورترین و محبوب ترین شخصیت های سینمای جهان تبدیل شد. او در 27 فوریه 1932 به دنیا آمد و در 23 مارس 2011 درگذشت.

3. کریستن استوارت
کریستن جیمز استوارت

زیباترین چشم های دنیا

کریستن جیمز استوارت بازیگر آمریکایی سینما و تلویزیون است. او بیشتر برای بازی در فیلم هایی مانند اتاق پناه، زاتورا، به خانواده رایلی خوش آمدید، در سرزمین زنان، حیات وحش و سریال گرگ و میش شناخته می شود. او متولد 9 آوریل 1990 است.

2. آنجلینا جولی
آنجلینا جولی ویت

زیباترین چشم های دنیا

آنجلینا جولی ویت متولد 4 ژوئن 1975، بازیگر آمریکایی، طراح جواهرات، مدرسه ساز در کشورهای فقیر و “سفیر حسن نیت سازمان ملل برای پناهندگان” است. او بارها توسط مجلات و مراسم مختلف به عنوان زیباترین، جذاب ترین و بهترین بازیگر مادر انتخاب شده است. او همچنین برنده سه جایزه گلدن گلوب، دو جایزه انجمن بازیگران و یک جایزه اسکار شد.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی عمو فردوس شهرک الفبا + فیلم

1. آیشواریا رای
آیشواریا رای

زیباترین چشم های دنیا

آیشواریا رای بازیگر هندی و شایسته ترین دختر جهان در سال 1994 است. او در 1 نوامبر 1973 در مانگالور به دنیا آمد.


دیدگاهتان را بنویسید