کدام خودروی ایرانی بدنه مقاوم‌تری دارد؟



آنچه دیگران می خوانند:

در بیشتر موارد کیفیت خودروهای داخلی خوب نیست و خودروسازان داخلی به این موضوع توجهی ندارند. اگرچه ما ایرانی ها فکر می کنیم همه خودروهای داخلی با کیفیت هستند و تفاوت زیادی بین خودروهای تولید داخل وجود ندارد، اما در بین خودروهای ایرانی خوب و بد داریم. آیا می دانید کدام خودروی ایرانی بدنه مقاوم تری دارد؟

سمند

گزارش گجت نیوز نشان می دهد که کیفیت و ایمنی محصولات ایران خودرو به طور کلی بهتر از محصولات گروه صنعتی سایپا است و سمند یکی از اولین سدان ها با طراحی زیبا و بدنه ای مستحکم و مقاوم به حساب می آید.

دانا پلاس

طبق برخی ادعاها دنا پلاس تست های ایمنی را از آلمان با موفقیت پشت سر گذاشته و 4 ستاره ایمنی را دریافت کرده است. همچنین دنا پلاس دارای استاندارد یورو 5 و تجهیزات ایمنی مانند ایربگ، ترمزهای صحیح و تقویت شده، بدنه بسیار مستحکم و مقاوم، کروز کنترل، GPS و دوربین عقب می باشد.

یک شاهین

بدنه این خودرو بادوام و مقاوم بوده و تست های تصادف موسسات اروپایی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. در واقع اگر ضربه محکم یا جسم سختی به شاهین برخورد کند، فشار کمی به کابین وارد می شود.

پژو 206

موسسه Euro Encap یکی از بهترین موسسات ایمنی در اروپا می باشد و کسب 5 ستاره از این مرکز نشان دهنده کیفیت و ایمنی بالای خودرو می باشد. پژو 206 توانست 25 امتیاز و 4 ستاره از مجموع امتیازات را به خود اختصاص دهد و نشان دهد خودرویی ایمن و بادوام است.

بیشتر بخوانید  وزارت خارجه آمریکا فروش سلاح به امارات و عربستان را تایید کرد

تندر 90

وضعیت این خودرو در اروپا متوسط ​​است و از آنجایی که خودروهای ساخت ایران جزو بدترین محصولات هستند، تندر 90 جزو خودروهای بسیار خوب محسوب می شود.

پژو 2008

یکی از خودروهای باکیفیت، مستحکم و بادوام این شرکت، پژو 2008 است که در خط تولید ایران خودرو مونتاژ می شود. این کراس اوور جذاب توانست به عنوان تنها خودروی داخلی، 5 ستاره را از یورو انکاپ کسب کند.

تارا

تارا مجهز به استاندارد آلایندگی یورو 5 است و دارای شاسی یکپارچه، کنترل پایداری سربالایی، ترمزهای ضد قفل، ترمزهای کمکی و صفحات دوفاز با استحکام بالا است که آن را به محصولی با کیفیت و ایمن تبدیل کرده است.

زخم

رعنا توانست قدرتمند، قوی و با اعتماد به نفس بالا به نظر برسد. از دیگر مزایای این سدان می توان به ایمنی عابر پیاده، استاندارد آلایندگی یورو 4 و استانداردهای 55 روزه اشاره کرد.


دیدگاهتان را بنویسید