مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کدام امام عیدی دادن در روز غدیر را توصیه کرده + کدام یک از ائمه – ایران چطور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


کدام امام عید را در روز غدیر توصیه کردند + کدام یک از ائمه و کدام یک از ائمه توصیه کردند در غدیر عیدی بدهند داستان عید غدیر 1401 داستان عید غدیر کلیپ عید غدیر برای داستان کلیپ عید غدیر برای داستان کلیپ عید غدیر برای داستان عید غدیر 1401 داستان عید غدیر خم 1401 کلیپ عید غدیر برای داستان کلیپ عید غدیر برای داستان عید غدیر 1401 داستان عید غدیر داستان تبریک عید غدیر داستان عید غدیر عید

برای مشاهده پاسخ توصیه امام به عید غدیر + یکی از ائمه عید غدیر به ادامه مطلب بروید.

حضرت علی (ع) در حدیث صحیحی می فرماید: «کسی که در شب عید قربان برای مؤمنی افطار کند، گویی روزه خود را به میلیون ها پیامبر و شهید و اولیاء افطار کرده است». حال کسی که روزه خود را برای گروهی از مردان و زنان افطار کند چه پاداشی دارد و من نزد خدا ضامنم که از کفر و فقر رهایی یابد و در همان روز یا تا عید بمیرد. قربان – غدیر یک سال دیگر ثوابش خداست این نشان دهنده اهمیت این روز بزرگ است که ایمان و رسالت پیامبر در آن کامل شد.

پذیرایی از مومنین

سنت اطعام و پذیرایی از مومنان یکی از سنت هایی است که در این روز بزرگ بسیار سفارش شده است. در حدیث امام صادق (علیه السلام) می خوانیم «وَ اطعامُوا أَخْوَكُمْ». بنابراین وظیفه هر مؤمن و شیعه ای است که در این روز باشکوه پذیرای برادران و مؤمنان خود باشد.

مراقبت و مراقبت از سلامتی و ظاهر

در دین مبین اسلام بارها بر مسئله آراستگی تاکید شده است. اسلام دین پاکی است و باید در روزهای مبارک و فرخنده مانند عید غدیر خم به این امر توجه ویژه شود. در سیره امام رضا (علیه السلام) می خوانیم: روز غدیر، روز زینت و زینت است، پس هر کس خود را برای روز غدیر آراسته کند، خداوند هر خطای کوچک و بزرگی را از او می بخشد و فرشتگانی را برای او می فرستد. آنها حسنات او هستند.» آن را می نویسند و درجه آن را تا عید فطر آینده بالا می برند. اگر بمیرد، شهید است و اگر زنده بماند، شاد زیسته است» این جمله زیبایی، اهمیت آراستگی و آراستگی در این روز بزرگ را بیان می کند.

بیشتر بخوانید  50٪ افزایش قیمت آب میوه و بستنی در مشهد
عید غدیر خم عید غدیر خم تبریک عید غدیر عکس غدیر مبارک عید غدیر عکس غدیر استوک غدیر تکت عید غدیر مولو

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *