کت پلت فرم خرید قالب ها و افزونه های وردپرس – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان


طبق یک گزارش تجاری خبرگزاری مهرهمانطور که می دانید وقتی صحبت از وب سایت ها می شود وردپرس خوب ، الگوها و پلاگین آره آنها نقشی بسیار پر رنگ دارند. به همین دلیل ، این یکی از نگرانی های مداوم طراحان وب سایت است وردپرس، انتخاب یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد برای خرید انواع قالب ها و افزونه ها. برای این منظور ، الگوها و پلاگین سلام وردپرس چک کنید و سپس با یک ژاکت ؛ بزرگترین بستر فروش قالب ها و پلاگین ما بیشتر آشنا می شویم.

قالب ها وردپرس

موضوع وردپرس یک سری از اِلِمان آره و پلاگین ها میزبان که الگویی آماده را در اختیار کاربران قرار می دهد. بنابراین هنگام تهیه و نصب الگویی ، سایت آماده اجرا خواهد بود.

البته این الگوها توسط طراحان وب سایت اصلاح و سفارشی سازی شده اند. برای این منظور ، همچنین به صورت وردپرستنظیمات و گزینه هایی برای شخصی سازی قسمتهای مختلف سایت وجود دارد تا فقط با چند کلیک ظاهر دلخواه سایت را فراهم کند.

بعلاوه ، اکثر الگوها از یک طرح واحد برخوردار نیستند. اما همچنین وجود دارد تظاهرات چیزهای مختلفی وجود دارد که می توانید منتظر آنها باشید ایدئال سایت خود را انتخاب کنید.

پلاگین سلام وردپرس

پلاگین ها بخشی از الگوی سایت هستند که هر کدام وظیفه انجام برخی از کارهای سایت را دارند. به عنوان مثال ، هنگام نصب الگوی فروشگاه ، مجموعه ای از پسوندهای فروشگاه خواهید داشت. پلاگین هایی با برنامه هایی مانند: ایجاد فرم ، احراز هویت مشتری ، ردیابی سفارش و ….

بیشتر بخوانید  فال شمع روزانه پنجشنبه 28 دی 1402

چرا به محصولات نیاز دارید وردپرس از فروشگاه های معتبر تهیه کنید؟

یکی از مهمترین موارد در طراحی وب سایت وردپرس این نکته را همیشه باید در نظر داشته باشید تا از ورود هکرها به سایت جلوگیری شود. فاکتورهای زیادی در ارتباط با امنیت وب سایت وجود دارد. اما در این بین عاملی نقشی اساسی ایفا می کند و آن خرید فرم و پلاگین سلام قطعاً

هنگامی که یک الگو یا پلاگین در سایت است وردپرس شما نصب می کنید ، در واقع مجموعه ای از فایل ها و کد را به مجموعه قبلی پرونده های سایت خود اضافه می کنید شما هستید. بنابراین بدون شک افزودن این پرونده ها می تواند راهی برای هدف قرار دادن هکرها به سایت باشد.

به طور مشابه ، اگر الگوها یا پلاگین سلام وردپرس از فروشگاه های غیر معتبر ممکن است راه را برای ورود هکرها به سایت ما باز کرده باشیم. اما هنگام خرید از بازار سلام مطمئناً به عنوان یک ژاکت ، نگران نفوذ هکرها به قالب و ضمیمه خریداری شده نخواهید بود.

کلیه محصولات ژاکت فقط پس از تایید کیفیت و اصالت توسط تیم متخصص بررسی می شود و پس از آن محصولات در ژاکت قرار می گیرند.

الگوها و الحاقات در بازار کت

در تیم کت مجموعه برنامه نویسان و توسعه دهندگان وردپرس با هم بودن و طراحی مداوم و ارائه الگوها و افزونه های جدید به کاربران. علاوه بر این ، ژاکت با حرفه ای دیگر وردپرس او همچنین همکاری می کند. بنابراین متخصصان وردپرس شاید محصولات وردپرس و آنها را از طریق کاپشن بفروشید.

بیشتر بخوانید  لازم است سیستم قوی اداری در کشور ایجاد شود / اولین برنامه دولت حل مشکل آب و برق خواهد بود

در ژاکت برای یک مجموعه غنی از پلاگین آره، قالب و سایر محصولات وردپرس شما به حرفه ها دسترسی دارید. علاوه بر این ، لازم به ذکر است که تعداد این محصولات ، که توسط طیف گسترده ای از برنامه نویسان حرفه ای طراحی شده اند ، به طور مداوم در حال افزایش است.

از طرف دیگر ، محصولات ژاکت بزرگترین بستر برای فروش قالب و پلاگین وردپرس خوب ، از همه استانداردهای لازم برای اعتبار محصولات وردپرس او از آن لذت می برد. مهمترین این ویژگیها موارد زیر است.

1- کیفیت تضمین شده

کلیه الگوها و پسوندهای ژاکت قبل از فروش در سایت توسط کارشناسان مجموعه ارزیابی می شوند. این از مشکلات احتمالی جلوگیری کرده و از کیفیت و اصالت محصولات اطمینان حاصل می کند.

2- فرصت برای به روز رسانی

همانطور که محصولات را می شناسید وردپرس آنها معمولاً هر از گاهی به روز می شوند. هنگام استفاده از محصولات ژاکت نیز اگر روزسان نصب هوشمندانه ، شما می توانید از طریق پیشخوان خود وردپرس، محصولات به روسی آخرین نسخه آنها را دریافت کنید وردپرس خودتان را داشته باشید.

3- فارسی سازی

یادداشت برای الگوها و افزونه ها وردپرس غیرایرانی مهم است ، فارسی شده است. در مجموعه ژاکت ها می توانید به مجموعه غنی از پلاگین آره و دسترسی به الگوهای غیر ایرانی

خرید از صفحه فروش فرم ها و پلاگین وردپرس ژاکت

برای دیدن و الگوها را بخرید وردپرس در وب سایت ژاکت شما می توانید از منو عمدتا در گروه “الگو” است وردپرس“بروید و نوع الگوی مورد نظر را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید از تمام الگوهای این دسته ها بازدید کنید. همچنین با وارد کردن صفحه هر الگو ، می توانید این الگو را با اطلاعات دقیق در مورد قابلیت های آن مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید  تغییر در روابط ابوظبی و تهران

قالب فروش سکو و افزونه وردپرس

به همین ترتیب برای خرید می کند پلاگین همچنین می توانید بر روی کلیک کنید منو پیشوند وردپرس“بروید و نوع افزونه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قالب فروش سکو و افزونه وردپرس

لازم به ذکر است که در صورت وجود سوال یا ابهام در مورد محصولات ژاکت بله ، می توانید با طرفداران مجموعه ها تماس بگیرید.

این اخبار تبلیغات است و خبرگزاری مهر درمورد مطالب آن نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید