کتک خوردن سارق توسط فروشنده شجاع + سارق مسلح فرار کرد! / فیلم سینما



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمی که به تازگی منتشر شده نشان از نمایش شجاعانه زن فروشنده در مقابل دزد دارد. در حالی که این دزد به خیال اینکه سرقتی آسان است وارد شیرینی فروشی شد، این زن مجبور شد با مقاومت شجاعانه فرار کند. این اتفاق در یک شیرینی فروشی در شهر Deventer هلند رخ داد.

رشادت لطیفه فروشنده ترکیه ای در مواجهه با سارق مسلح باعث فرار سارق و فرار از مغازه شد.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته گرفته شده است، نحوه وقوع این حادثه را نشان می دهد. در ابتدای فیلم در حالی که فروشنده پشت پیشخوان است، یک سارق نقابدار وارد مغازه می شود و سعی می کند خود را به صندوق فروش برساند. اما «لطیفه» فروشنده ترکیه ای مقابل او می ایستد و گردگیر در دست به دزد حمله می کند. دزد که در موقعیت خطرناکی دیده می شود، فرار را به ادامه سرقت ترجیح می دهد و بلافاصله فروشگاه را ترک می کند.

این ویدئو برای اولین بار در توییتر منتشر شد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرده است در توضیح آن نوشته است: لطیفه پیکار زن ترکی که در هلند شیرینی می پزد با کمک گردگیر از دست دزد فرار کرد. هرگز قدرت پاک کردن با پارچه را دست کم نگیرید.

پس از انتشار این ویدئو مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری از کاربران از شجاعت این زن در مواجهه با یک سارق مسلح تمجید کردند. یکی از کاربران نوشت: «او یک زن شجاع است. درود بر این شیرزن».

بیشتر بخوانید  پلیس در تهران با سگهای ولگرد سر و کار دارد

دیدگاهتان را بنویسید