کتک خوردن دانش آموز گیلانی توسط معلم



به گزارش سلام نو به نقل از عصر ایران، مدیر آموزش و پرورش آستارا گیلان گفت: پرونده دبیر متوسطه اول روستای سیبلی که دانش آموزی را تنبیه بدنی کرد به کمیته رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش گیلان ارسال شد. استان برای رسیدگی و صدور حکم.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش آستارا، ساعت 13 امروز یکی از معلمان دبیرستان سنایی سیبلی دانش آموزان را تنبیه بدنی کرد که این فیلم در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش آستارا به روابط عمومی آن اداره گفت: معاونین، بازرسان و حراست بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه راهی محل شدند.

به گفته وی، این دانش آموز در جریان درگیری دو دانش آموز در کلاس درس و در حین تدریس معلم موضوع مورد تنبیه بدنی قرار گرفت و یکی از دانش آموزان مخفیانه آن را ضبط و در فضای مجازی منتشر کرد.

وی با بیان اینکه طبق بررسی های انجام شده پس از درگیری دو دانش آموز با یکدیگر، مشکل از طریق مدیر مدرسه و معلم رفع شد، افزود: متاسفانه پس از دقایقی دوباره این دانش آموزان با هم درگیر شدند. و این استاد عصبانی شد و یکی از شاگردان را تنبیه بدنی کرد.

موسوی ادامه داد: بر اساس آیین نامه اجرایی مدرسه هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان توسط نمایندگان اجرایی و آموزشی مدارس ممنوع است و در این راستا علاوه بر صدور معرفی نامه به معلم متخلف، پرونده وی به استان گیلان ارجاع شد.

مدیر آموزش و پرورش آستارا علاوه بر تاکید بر حفظ کرامت انسانی دانش آموزان در مدارس خاطرنشان کرد: حفظ کرامت انسانی با سلامت روان دانش آموزان ارتباط مستقیم دارد و باید به عوامل اجرایی و آموزشی بیشتر توجه شود.

بیشتر بخوانید  دستگیری 43 سارق و کشف 106 فقره سرقت در ایلام

وی در ادامه ضمن عذرخواهی از مردم فهیم آستارا گفت: با نظارت مستمر و جدی بازرسان آموزش و پرورش دیگر شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی در مدارس نخواهیم بود و از فعالان فضای مجازی انتظار داریم با استفاده مجدد از حرمت خانواده صیانت کنند. انتشار فیلم تنبیه دانش آموزان در شبکه های اجتماعی.

دیدگاهتان را بنویسید