کتاب تاریخ پنج بازمانده از یک مدرسه در علوی منتشر شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش روابط عمومی ناشران انقلاب اسلامی ، کتاب دارنگ در مورد زندگی پنجاه بازمانده از مدرسه امام علی (ع) توسط انتشارات عه مانا در آستانه عید سعید غدیر منتشر شد.

بعضی اوقات باید متوقف شوید و راه پشت سر خود و راه پیش رو را کشف کنید. شاید ما اشتباه می کنیم ، شاید مواردی وجود داشته باشد که گوش ما با آنها آشنا نیست و ما باید آنها را بشنویم. ممکن است کلماتی وجود داشته باشد که ما آنها را نشنیده باشیم و بدون آنها در طول مسیر ممکن نیست. و ما فقط یک بار زندگی می کنیم و ارزش تأخیر در اینجا مشخص می شود. اگر راه را اشتباه برویم چه می شود؟!

«تأخیر» تأملی است در مسیر دانش؛ گزارش هایی از لحظه ها و لحظاتی وجود دارد که راویان آنجا می فهمیدند “چشم ها باید شسته شوند ، متفاوت دیده شوند …”

بنابراین ، کتاب برجسته ، داستان کوتاه پنجاه نفری است که به مکتب امیرالمومنین ، علی (ع) نزدیک شدند ، که راویان آنها دلیل گرایش خود به مکتب علی (ع) را بیان کردند و سختی ها و شیرینی آن را ذکر کردند. این سفر یکی از این راویان در شب عید غدیر سال 1384 توسط مأموران وهابی کشته شد و این شهادت مدرکی پایدار بر مظلومیت دستیاران امیرالمومنین (ع) بود.

این کتاب با 96 صفحه و بهای 20 هزار جلد منتشر شده است.

بیشتر بخوانید  سفیر انگلیس در عکس با سفیر روسیه حضور ندارد، شخص دیگری است!

دیدگاهتان را بنویسید