کتابخانه های عمومی مرکز تحقیقات و روشنگری جامعه هستند – اخبار همدان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب همدان، علیرضا مختارپور ، امشب در پایان اولین جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان “دوست من کتاب” گفت: کتابخانه های عمومی در واقع مرکز تحقیق ، نور و دانش هستند ، اما در کشور ما در تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم و برنامه ها در مورد این موضوع کم است ما توجه می کنیم.

وی با بیان اینکه حضور اساتیدی چون مصطفی رحماندوست ، محمدرضا یوسفی ، محمد پوروهاب ، بیوک ملکی ، کمال شفیعی در این رویداد فرهنگی دلیل برگزاری جشنواره و ترویج تمام ادبیات کودک و نوجوان است ، اظهار داشت: خوشبختانه تعداد قابل توجهی از شرکت کنندگان از 19 استان در این جشنواره شرکت کردند که بسیار ارزشمند است.

این مسئول با اشاره به حضور گسترده بانوان در این جشنواره و نقش آنها در ادبیات کودک ، ادامه داد: حمایت ، حمایت ، هماهنگی و همدلی نهادهای مختلف در همدان به ویژه استاندار همدان این جشنواره را به یک رویداد مهم ملی تبدیل کرد. “بودن.

دبیر جشنواره ملی شعر و تاریخ “دوست من کتاب” همچنین با بیان اینکه راه ما برای رسیدن به این نقطه عالی با همه مشکلات و همه مشکلات یک راه واقعاً صاف است گفت: این جاده پر از فراز و نشیب و صعود است به بالا فقط او روی کشتی نشسته بود.

مسعود طاهری عضد با بیان اینکه یکی از عواملی که زمینه ساز برگزاری این همایش ملی به حداکثر دقت ممکن بود ، پیدایش و وجود زمینه مناسب در استان همدان بود ، توضیح داد: همدان به تنهایی با پخش بیش از صد چهره پر رونق در این زمینه ادبیات کودک و نوجوان. فارسی زبانان در سراسر جهان این سبک ادبی را به بهترین شکل توسعه داده اند.

بیشتر بخوانید  با ۶ علت جمع شدن آب در لباسشویی آشنا شوید!

وی با اشاره به استقبال چشمگیر شاعران و نویسندگان در حوزه کودک و نوجوان از این جشنواره و لزوم تأسیس دبیرخانه دائمی جشنواره در همدان ، اظهار داشت: اعلام اسامی بیست و چهار نفر به عنوان افراد منتخب فقط کاری نیست برای ارائه استعدادهای برتر و تجلیل از آنها ، همچنین دستیابی به الگوی بهتری برای تکامل و رشد همه ما در زمینه داستان سرایی و شعر.

انتهای پیام / 742 / ش

دیدگاهتان را بنویسید