کتابخانه های عمومی ایلام هنوز منتظر نیمی از شهرداری ها هستند


ایسنا / ایلام معاون فرماندار ایلام از شهرداران استان خواسته است تا طبق قانون نیمی از درآمدهای خود را در اسرع وقت به اداره کتابخانه های عمومی منتقل کنند.

الیاس فتاحی در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان اظهار داشت: ترویج و نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی مستلزم تلاش همه دستگاه های اجرایی استان است و در صورت فراهم شدن همه زیرساخت ها در این زمینه ، اما استانداردهای لازم برای مطالعه و کتابخوانی فرهنگ در حال تشدید نیست ما شاهد اجرای موفق نخواهیم بود.

وی با تمرکز بر توجه ویژه به کتاب و مطالعه در روستاها ، خواستار اجرای مصوبات و اعلام نتایج مردم شد و گفت: بیایید آن را بپذیریم.

معاون سیاسی و امنیتی استان گفت شیوع تاج باعث نارضایتی ، هزینه و خسارت زیادی شد ، اما منجر به افزایش سرانه مطالعه در جامعه شد. این روزها این اتفاق افتاده است.

وی فراخوان اهدای کتاب از سوی معلمان ، دانش آموزان و مقامات استانی را یک استراتژی خوب توصیف کرد و گفت: این پیشنهاد توسط اداره کتابخانه ها از یک سو تعداد نسخه ها ، منابع علمی و ثروت کتابخانه ها را افزایش می دهد و “و مشارکت نخبگان ، معلمان و دیگران در توسعه فرهنگ یادگیری و ایجاد نشاط در جامعه.

فتاحی از اداره کل فرهنگ اسلامی و رهبری استان برای توزیع کتاب به زائران به منظور ترویج فرهنگ کتاب خوانی تقدیر کرد و گفت: همه دستگاه ها باید در توسعه فرهنگ مطالعه مشارکت داشته باشند و از منابع موجود خود برای ارتقاء استفاده کنند. این شاخص مهم …
وی از همه شهرداران استان خواست تا در اسرع وقت نیم درصد از درآمد خود را به اداره کتابخانه های عمومی پرداخت کرده و نتایج را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید  بیانیه وزارت امور خارجه ایران در آستانه دومین سالگرد سانحه هواپیمای اوکراینی

معاون فرماندار در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به جشنواره رضوی در استان گفت: یازدهمین دوره این جشنواره با همکاری بنیاد کتابخانه ها و بنیاد بین المللی امام به منظور ارتقاء قرائت و درک مطالب برگزار می شود. شیوه زندگی بی گناهان “همه نهادهای مربوطه مانند اداره کل فرهنگ و جهت گیری و آموزش اسلامی نیاز به حمایت و همکاری لازم دارند.
وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها اعم از راه و شهرسازی ، شهرداری ها و … باید همکاری لازم را برای توسعه زیرساخت های کتابخانه عمومی داشته باشند ، تصریح کرد: تاسیسات گاز کتابخانه آرکاواز ملکشاهی یکی از نیازهایی است که باید امکان پذیر شود. . در اسرع وقت

در نهایت ، فتاحی با اشاره به توسعه فرهنگ مطالعه در روزهای تاج گذاری در استان چاردوول ، خاطرنشان کرد: وی این کتاب را در فضای مجازی بارگذاری کرد تا همه بتوانند از آن استفاده کنند و امیدواریم این پروژه به کل گسترش یابد. استان با تلاش اداره کل کتابخانه های عمومی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید