کبودراهنگ ، ملایر و نهاوند در حالت قرمز کرونر


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان ، رشید حیدری ظهر امروز جلسه را در ستاد دولت استان ارائه داد ویروس کرونا وی اظهار داشت: تعداد بیماران سرپایی مثبت در استان 69 مورد و تعداد موارد مثبت در تاج 223 مورد است.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته دو نفر از هموطنانمان جان خود را از دست داده اند ، افزود: شهرهای کبودراهنگ ، ملایر و نهاوند در ایالت سرخ کرونا قرار دارند.

رئیس علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه رنگ شهرهای بهار و فامنین زرد و تویسرکان ، همدان ، درگازین ، ریازان و اسدآباد نیز نارنجی است ، افزود: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان 547 نفر است .

وی همچنین با اشاره به تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان های استان در 24 ساعت گذشته از جمله 575 بیمار ، این مشکل را نگران کننده خواند و گفت: رعایت پروتکل ها و فاصله اجتماعی در استان کاهش یافته است.

حیدری مقدم با بیان اینکه 33 درصد از دلایل بیماری کرونر قلب در استان درگیر شدن در جامعه است و 66 درصد آن به دلیل عیاشی های خانوادگی است گفت: تاکنون بیش از 166 هزار دوز واکسن در استان همدان تزریق شده است.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: تعداد افراد واکسینه شده در استان یک میلیون و 180 هزار نفر است که تلاش می شود در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام / 3140 /


بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | یک کیلووات برق چگونه تولید می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید