مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کاهش 52 درصدی شکایات «بیمه حافظ»

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



با توجه به اینکه اکثر شکایات مربوط به تاخیر یا اعتراض در پرداخت خسارت است، بیمه حافظ با تسهیل و تسریع در پرداخت عملا خسارت معوقه ای نداشته و با کاهش شکایات مواجه است.

در این میان یکی از مهمترین اهداف شرکت بیمه حافظ کاهش شکایات مشتریان بود که از سال 1377 روند نزولی را طی کرد.

طبق آمار شرکت؛ در سال 1377، 47 شکایت از بیمه حافظ ثبت شده است که در سال 99 به 21 شکایت کاهش یافته است. لازم به ذکر است که در سال 1378 نسبت به سال 1377، شرکت بیمه حافظ با افزایش 103.5 درصدی پرتفوی مواجه بوده است. این در حالی است که ارقام از کاهش 55 درصدی شکایات این شرکت حکایت دارد.

در ادامه این روند تعداد شکایات در سال 1400 به 10 مورد رسید که نسبت به سال 99 کاهش 52 درصدی را نشان می دهد. این کاهش در حالی رخ داد که میزان پرتفوی شرکت از سال 1378 تا سال 1400 با 62 درصد افزایش مواجه شد.

با وجود افزایش 229 درصدی پرتفوی بیمه حافظ از سال 1377 تا 1393، این شرکت با کاهش 78 درصدی خسارت مواجه شد که از مهندسی فرآیند فنی بیمه حافظ و فعالیت دقیق کارکنان خدمات بیمه ای آن یاد می شود.

روابط عمومی بیمه حافظ

بیشتر بخوانید  کاخ سفید در حال پذیرش واقعیت ایران هسته‌ای است
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *