مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کاهش 39 درصدی مشتریان خودرو ایران مربوط به نمایندگی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایکوپرس، شاخص مراجعه یک ماهه مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو در ماه های ابتدایی سال جاری نسبت به دی ماه 1400 14 درصد کاهش داشته است.

همچنین بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای دوره اردیبهشت ماه سال جاری، بر اساس کاهش امتیاز منفی، سطح کیفی محصولات تولید شده در فروردین و اردیبهشت 1401 با 11 درصد افزایش نسبت به دی ماه سال گذشته مواجه شده است. سال و رشد 13 درصدی نسبت به میانگین امتیاز محصولات سال گذشته در مسیر ارتقای کیفیت و جلب رضایت مشتریان است.

بر اساس این گزارش، در گروه خودروهای سبک و وانت رشد کیفیت محصولات ایران خودرو دیزل نیو فوتون کاپ 8 درصدی نسبت به دی ماه 1400 به ثبت رسید.

بهبود کیفیت سبد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو منجر به بهبود 10 درصدی شاخص کیفیت خودرو در زمان تحویل در دو ماهه نخست سال جاری شد.

دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو در مقوله کیفیت محصول محصول سیاست گذاری و رهبری موثر مدیرعامل و مشارکت عمومی کارکنان است.

به دنبال آن استفاده از سرمایه گذاری در نوسازی تجهیزات خط تولید، هم افزایی و تعریف برنامه های مشترک کیفیت با قطعه سازان و تعریف و اجرای برنامه های متنوع ارتقای کیفیت در واحدهای مختلف گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه تا خدمات پس از فروش است. .

بیشتر بخوانید  تتلو به تهران منتقل شد + جزئیات
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *