کاهش کیفیت و زمان پخت نان در برخی از نانوایی های همدان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، عباس نجفی در جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز در استان هدف از تشکیل این کارگروه را جلوگیری و کاهش قاچاق کالا و ارز ، ارتقا coordination هماهنگی ، تعامل و هم افزایی بین دستگاه ها عنوان کرد. و از تخصص متخصصان در این زمینه نهایت استفاده را ببرید. با یک رویکرد پیشگیرانه ما باید تلاش کنیم تا زمینه های جرم قاچاق را از بین ببریم ، زیرا فقط یک دیدگاه منفی کافی نیست و منجر به نتایج مطلوب نخواهد شد.

وی ادامه داد: کلیه سازمان های عضو کارگروه ، با انجام مسئولیت های ذاتی خود در جلوگیری از قاچاق کالا و ارز ، باید به طور کامل به مشکلات ، ابهامات و مشکلاتی از جمله شکاف در سیستم ها ، روش های نظارت ، تجهیزات ، منابع انسانی و قوانین حاکم و آئین نامه. “اقدام به.

معاون وزیر دادگستری ، امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم از استان همدان با اشاره به استقرار و راه اندازی سیستم های مختلف برای تسهیل کار ، کاهش مداخله انسان با کمک فناوری های جدید ، اظهار داشت: دستگاه های متولی باید با خلا gapهای سیستم مقابله کنند و چالش ها و مسائل سرشماری و آنها بیان می کنند تا روند کار را با انعکاس آنها در مقامات مربوطه تسهیل کنند.

نجفی از افزایش شماره ثبت دام در استان خبر داد و گفت: شماره ثبت احشام سبک و سنگین نقش مهمی در جلوگیری از قاچاق حیوانات زنده دارد اما پلیس استان همچنین باید نظارت و بررسی های خود را در مبادی ورودی و خروجی استان ها افزایش دهد. .

بیشتر بخوانید  جهاد اسلامی فلسطین سفر وزیر خارجه اسرائیل به مغرب را محکوم کرد- اخبار آسیای غربی - اخبار بین الملل تسنیم

معاون دادگستری ، امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با اشاره به مشکلات ناشی از انتشار آرد خارج از شبکه در استان گفت: برخی از نانوایی های استان باعث کاهش زمان و کیفیت دستگاه های پخت نان که باید سریع برداشته شوند.

سرانجام ، وی بر استفاده از ظرفیت بسیج برای تقویت گشت های بازرسی در بخش های مختلف تأکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید