کاهش وزن تضمینی بدون دارو و عوارض جانبی


برنامه غذایی برای از بین بردن چربی اضافی بدن

این رژیم غذایی به نمایندگی از هیئت متخصصان قلب در بیمارستان ساکبرت مموریال برای قلب آمریکا ضخیم همانطور که باید در مدت زمان کوتاهی آماده می شود وزن کاهش دهید و بدون هیچ مشکلی برای جراحی آماده شوید.

امکان ندارد این برنامه را به درستی انجام دهید و به نتیجه دلخواه نرسید.

کاهش وزن تضمینی بدون دارو و عوارض جانبی

با این رژیم چربی اضافی بدن به سرعت از بین می رود. مهم است که بدن بیش از دریافتی متابولیزه شود که ناخالصی ها را از بین می برد و در نتیجه احساس سلامتی بیشتری می کند.

این اپلیکیشن مشمول مصرف روزانه می باشد. این سوپ که در زیر تهیه شده است را می توان به راحتی از سبزیجات و مرغ تهیه کرد. این سوپ را در هر اندازه و هر زمان که احساس گرسنگی کردید قابل خوردن است . توجه به این نکته ضروری است که هر چه بیشتر این سوپ را بخورید، چربی بدن بیشتری از بین می رود.

در این برنامه چند نکته وجود دارد که بر اجرا نشدن آن تاکید شد. اولی الکل است که به هیچ وجه نباید مصرف شود زیرا به طور مستقیم با کاهش چربی تداخل دارد. این برنامه را حداقل 24 ساعت پس از مصرف نوشیدنی های الکلی و گازدار و حتی نوشیدنی های رژیمی شروع کنید. به جای این گونه نوشیدنی ها، می توانید از آب چای ساده، قهوه ساده و آب میوه های شیرین نشده یا شیر بدون چربی استفاده کنید.

هر زمان که در این برنامه از گوشت گاو صحبت می کنیم، می توانیم به جای آن از مرغ کبابی یا پخته شده بدون پوست و همچنین می توانیم از گوشت کبابی یا گوشت ماهی پخته استفاده کنیم.کاهش وزن تضمینی بدون دارو و عوارض جانبی

بیشتر بخوانید  چگونه با استفاده از گیاهان دارویی در خانه پماد ضد درد و آرتروز درست کنیم؟

طبق گفته کارکنان بیمارستان قلب ساکبرت مموریال در ایالات متحده، آنها دقیقاً یک هفته بعد از این رژیم غذایی پیروی کردند. 5 تا 7 پوند و نیم وزن کم کردند. اگر اشتباه نکنید بعد از روز سوم نسبت به روزی که این برنامه را شروع کردید احساس فعالیت بیشتری خواهید کرد و فعالیت شما روز به روز بیشتر می شود.

از آنجایی که دستگاه گوارش افراد متفاوت است، تاثیر این برنامه روی افراد مختلف است. بنابراین ممکن است بعد از چند روز سیستم دفعی دچار اختلال شود در این صورت باید یک فنجان سبوس با سبزی میل کنید.

طرز تهیه سوپ اصلی برای رفع چربی

عناصر:

1 – سینه مرغ بدون پوست
2 – شش پورت بزرگ
3 – شش عدد گوجه فرنگی متوسط
4 – دو عدد فلفل درشت
5 – یک مشت کرفس سبز
6 – تعداد کلم
7 – در صورت لزوم فلفل، ادویه جات، جعفری، سس های تند را به دلخواه میل کنید.

سبزی ها را به قطعات کوچک یا متوسط ​​خرد کنید و در ظرفی با گوجه فرنگی و سینه مرغ بریزید و روی آب بریزید تا کاملا بپوشد. به مدت 10 دقیقه روی حرارت زیاد بپزید، سپس حرارت را کم کنید تا بپزد تا سبزیجات ترد شوند.

هر زمان که گرسنه شدید می توانید این سوپ را امتحان کنید. در طول روز و هر زمان که بخواهید می توانید هر اندازه ای بخورید. زیرا خوردن این سوپ کالری می سوزاند. پس هر چه بیشتر بخورید لاغرتر می شوید و اگر در فضای باز هستید می توانید سوپ را در قمقمه یا قمقمه دو جداره بریزید و با خود ببرید و مصرف کنید.

بیشتر بخوانید  آنوریسم آئورت شکمی چیست ؟ علائم و راههای تشخیص آنوریسم آئورت شکمی

رژیم غذایی

اولین روز :

سوپ و میوه. هر میوه ای که دوست دارید به جز موز بخورید. خربزه و هندوانه توصیه می شود.

روزی دیگر :

روز گیاهخواری است. تا زمانی که سیر شوید سوپ و سبزیجات بخورید. سبزیجات خام توصیه می شود. از خوردن نخود، لوبیا، ذرت و حبوبات خودداری کنید. در صورت تمایل برای ناهار از سیب زمینی پخته درشت استفاده کنید. امروز میوه نخورید

روز سوم :

ترکیب دو روز قبل سوپ را با میوه ها و سبزیجاتی که دوست دارید بخورید. امروز سیب زمینی پخته نخورید.

اگر سه روز است که این برنامه غذایی را دنبال کرده باشید و فریب نخورید، می بینید که 1.5 تا 3 و نیم کیلوگرم وزن کم کرده اید.

روز چهارم:

سوپ و موز و شیر و آب. می توانید تا 3 عدد موز را با دو لیوان شیر بدون چربی بخورید، تا آنجا که ممکن است آب و سوپ بنوشید.

روز پنجم:

حدود 300 تا 600 گرم گوشت گاو بدون چربی یا مرغ بدون چربی یا سینه مرغ یا ماهی. شش گوجه فرنگی بزرگ بخورید. سعی کنید 6 تا 8 لیوان آب بنوشید. امروز یک بار سوپ را بنوشید.

روز ششم:

گوشت گوساله. سبزیجات. هر چقدر که می خواهید گوشت و سبزیجات بخورید. حتی امروز می توانید 2 تا 3 استیک با سبزیجات برگ سبز بخورید. اما سیب زمینی آب پز نخورید. امروز حداقل یکبار سوپ بخورید.

روز هفتم:

امروز فقط خود را با برنج و آب میوه شیرین نکنید و سبزیجات را اشباع کنید و حداقل یک بار سوپ بخورید.

پس از هفت روز برنامه را ادامه دهید

بیشتر بخوانید  آشنایی با موارد مصرف و عوارض داروی لاگزاریسین

در پایان این هفت روز، اگر اشتباه نکنید، 5 کیلوگرم به 7 و نیم کیلوگرم وزن کم کرده اید. اگر بیش از 8 و نیم کیلوگرم وزن کم کرده اید، برنامه را به مدت دو روز قطع کنید و آنچه را که می خواهید بخورید (قبل از تکرار برنامه)

این برنامه هفت روزه را می توانید هر چقدر که می خواهید تکرار کنید، در واقع اگر این برنامه به درستی انجام شود آلودگی ها از بدن خارج می شود و آنقدر احساس سلامتی به شما دست می دهد که هرگز انجام نشده است.

نویسنده:
رضا پناهی (مربی رسمی بدنسازی در اصفهان به شماره 2686/03/88)
09139007599


دیدگاهتان را بنویسید