کاهش نسبی دمای هوا در مازندران



ایسنا / مازندران کارشناس اداره هواشناسی مازندران از کاهش نسبی دمای هوا در این استان خبر داد.

سیداحمد میرصادتی در گفت وگو با ایسنا ، با اشاره به پیش بینی وضعیت هوا در استان مازندران اظهار داشت: طبق تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی ، وضعیت هوای استان در روز جمعه اول آگوست ، صاف تا قسمتی ابری همراه با کاهش گرما در بعد از ظهر و شب پراکنده بود. با افزایش ابر ، باد ، رعد و برق و رعد و برق.

وی افزود: روز شنبه 23 آگوست آسمان استان ابری همراه با کاهش نسبی دما ، در بعد از ظهر و شب با افزایش ابر ، وزش باد ، رعد و برق و رعد و برق پراکنده ابری خواهد بود.
حداکثر دما در مناطق غربی از رامسر تا نور بین 28 تا 32 و در مناطق مرکزی و شرقی بین 31 تا 34 درجه سانتیگراد است.

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران ادامه داد: در روز یکشنبه سوم آگوست ، هوای استان صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر و شب با افزایش ابر ، وزش باد ، رعد و برق و رعد و برق پراکنده همراه است.
میرصادتی گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری ، سه شنبه با افزایش نسبی دما و حداکثر دما در مناطق غربی از رامسر تا نور بین 29 تا 33 و در مناطق مرکزی و شرقی بین 32 تا 36 درجه سانتیگراد است.

وی افزود: روز چهارشنبه 5 مرداد ماه وضعیت جوی در مناطق ابری با کاهش نسبی دما ، به تدریج افزایش ابر همراه با وزش باد و اواخر روز با رگبارهای متناوب و رعد و برق پیش بینی می شود و حداکثر دما در مناطق غربی بین 27 تا 31 و در مناطق مرکزی و شرقی بین 30 تا 34 درجه سانتیگراد خواهد بود.

بیشتر بخوانید  ایا فردا مدارس اصفهان تعطیل است یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

کارشناس اداره کل هواشناسی افزود: روز پنجشنبه 7 مرداد آسمان استان ابری تا ابری همراه با کاهش دما ، وزش باد نسبتاً شدید ، باران پراکنده و رگبار و رعد و برق است و حداکثر دما بین 25 تا 31 درجه سانتیگراد خواهد بود. .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید