مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کاهش شدید قیمت بیت کوین

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، در حالی که عجله ناگهانی برای فروش این ارزها بیت کوین را به پایین ترین سطح خود در سه هفته اخیر رساند و تحلیلگران در مورد دلیل این کاهش اختلاف نظر داشتند، ارزهای دیجیتال به شدت سقوط کردند.

بیت کوین طی چند دقیقه حوالی ساعت 06:40 به وقت گرینویچ در اروپا با 7.7 درصد کاهش به 21404 دلار رسید. سپس اندکی بهبود یافت و در حدود 21528 دلار در ساعت 16:51 معامله شد که 8.05 درصد کاهش در روز داشت.

دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، اتر، آخرین بار با 8.32 درصد کاهش به 1721 دلار رسید.

مارکوس سوتیرو، تحلیلگر در کارگزاری دارایی دیجیتال GlobalBlock، در یادداشتی تحقیقاتی گفت که بعید است این کاتالیزور منجر به فروش بیشتر شود.

وی تاکید کرد که عدم پذیرش بیت کوین در صرافی و عدم توانایی این ارز در بازیابی خود به خود به کاهش این امر کمک کرد. S&P 500 تا اوایل بعدازظهر جمعه حدود 1 درصد کاهش داشت.

در همین حال، سوزانا استریتر، تحلیلگر ارشد سرمایه گذاری و بازار در Hargreaves Lansdowne، پیشنهاد کرد که این کاهش “نتیجه فروش گسترده” بوده است.

استریتر گفت Cardano اولین ارز دیجیتالی بود که کاهش یافت و پس از آن بیت کوین و اتر و پس از آن سایر ارزها مانند Dogecoin قرار گرفتند.

ارزهای دیجیتال در سال جاری به دلیل افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و تورم فوق العاده بالا که سرمایه گذاران را مجبور به کنار گذاشتن دارایی های پرخطرتر کرد، به شدت سقوط کرده اند.

کریگ ارلام، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda، گفت که شکست بیت کوین در جبران ضررهای خود “نشان می دهد که این حرکت اساسی است.”

بیشتر بخوانید  قیمت برنج ایرانی در مازندران به 80 تومان کاهش یافت

انتهای پیام/

<п>اعلامیه کاهش شدید قیمت بیت کوین اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *