کاهش سهم هلال احمر از حق ثبت اسناد رسمی مضر است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



سید حمید جمال الدینی در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی افزود: طبق ماده 17 (الف) اساسنامه هلال ، 42٪ (از نیمی از درصد پرداخت شده توسط مردم) متعلق به هلال احمر حق ثبت اسناد رسمی است و این قانون بیش از 60 سال برای حفظ هلال و ارائه خدمات به مردم. “

وی افزود: با توجه به خطراتی که کشور را تهدید می کند و احتمال وجود بیش از 90 درصد خطرات در کشور و بیش از 60 درصد کشور برای مواجهه با سیل و زلزله ، دولت به دنبال ایجاد منابع درآمد پایدار برای هلال ، که 42٪ از نیمی از درصد افرادی که برای ثبت اسناد رسمی پرداخت کرده اند متعلق به هلال احمر است.

یکی از اعضای شورای عالی هلال احمر گفت: نقش هلال احمر در انجام کارها ثبت مانند اکسیژن موجود در خون ، این بودجه هلال احمر است ، اگر کاهش یابد ، منبع پایدار درآمد ما طی 60 سال از دست می رود و برنامه های فعلی و آینده هلال به شدت آسیب می بینند.

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: به همین منظور می خواهیم كمیته اصل 90 و نمایندگان مجلس شورای اسلامی راه حلی برای وضعیت فعلی هلال احمر تا زمان تشكیل دولت جدید و مهندسی مجدد فعالیت ها در نظر بگیرند. . ” جیری این منبع درآمد را داشته باشید.

جمال الدینی تأکید کرد: در حال حاضر 400 انبار پشتیبانی هلال احتیاج به شارژ مجدد دارد و بیش از 560 پایگاه پشتیبانی برای تجهیز تجهیزات و ارائه خدمات تلاش می کنند و با توجه به اهمیت سرمایه اجتماعی و ارائه خدمات داوطلبانه در دولت منتخب ، وضعیت بودجه هلال باید توجه بیشتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید  سقف پرداخت وام مشاغل خانگی چقدر است؟ + جزییات دریافت وام مشاغل خانگی

وی گفت: ارزش واقعی این حق ثبت تقریباً معادل 50٪ از درآمد خود هلال احمر است و در حال حاضر ارزش واقعی آن برای هلال حدود هزار میلیارد تن است. به طور کلی ، بیش از 30٪ بودجه هلال احمر از طریق این منبع تأمین می شود.

عضو شورای عالی هلال احمر تأکید کرد: با توجه به اینکه توزیع بودجه هرگز با 100 درصد اتفاق نمی افتد اما این منبع اعتباری همیشه به طور کامل در هلال احمر توزیع می شود و بیش از 50 درصد بودجه هلال بستگی دارد روی این شماره با توجه به اینکه هزینه خدمات ارائه شده به مردم به صورت مدیریت بحران ، یک پنجم هزینه واقعی است و هلال بیش از 90 درصد بودجه خود را به ناچار هزینه می کند ایاب و من دارم میروم، حقوق کارمندان و مراقبت های اجتماعی را مصرف می کند و به دلیل مشکلات زندگی میزان پرداخت مناسب نیست.

جمال الدینی گفت: به عبارت دیگر بودجه ای که برای هلال احمر باقی مانده حدود 300 میلیارد تن برای بودجه برنامه است و با توجه به اینکه این 42٪ قانون ثبت بخشی از درآمد هلال است ، لغو آن صدمه جدی به این نهاد. “

دیدگاهتان را بنویسید