کاهش دما در این استانها / گرد و غبار در شرق ایران



صادق زیاییان در مورد آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: طی پنج روز آینده آسمان در اکثر مناطق کشور آفتابی خواهد بود.

وی ادامه داد: روزهای جمعه و شنبه در استان های ساحلی دریای خزر ، اردبیل ، استان های شمالی آذربایجان شرقی و غربی ، ارتفاعات خراسان شمالی و خراسان شمالی رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی در برخی ساعات رعد و برق و وزش باد شدید موقت کاهش دما دریای خزر نیز در این مدت طوفانی پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در سیستان و بلوچستان و جنوب شرقی هرمزگان طی سه روز آینده در بعد از ظهر افزایش ابر ، بارش پراکنده باران ، گاهی رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه طی پنج روز آینده پدیده غالب در مناطق شرقی کشور به ویژه در مناطق شمالی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و همچنین وزش باد و گرد و غبار شدید اظهار داشت: همچنین تا روز شنبه در برخی از مناطق خوزستان ، ایلام ، بوشهر ، استانهای تهران. ، البرز ، قزوین و سمنان و مرکزی گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

ضیائیان افزود: شرق دریای عمانی طی دو روز آینده سخت خواهد بود.

وی در مورد وضعیت آب و هوای تهران طی سه روز آینده گفت: در روز شنبه نوزدهم حداکثر و کمترین دمای تهران 39 و 22 درجه خواهد بود و در طول روز آسمان صاف تا ابری ، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. “همچنین در شب ، آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود. در روز یکشنبه 11 جولای ، تهران حداکثر و کمترین دمای 38 و 23 درجه را دارد و آسمان صاف و گاهی وزش باد است.

بیشتر بخوانید  مالیات‌ها در بودجه ۱۴۰۱ چقدر زیاد شد؟

وی افزود: روز دوشنبه 31 تیر تهران حداکثر و کمینه دما 39 و 24 خواهد داشت و آسمان صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

۲۳۵۲۳۷

دیدگاهتان را بنویسید