کاهش تولید خودرو به بخش اول با “Mo” همراه است – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترتیم فوتبال ماشین سازی تبریز در بیست و هفتمین شب بازی لیگ برتر مقابل فولاد در اهواز با شکست ناچیز یک بر صفر مواجه شد تا با 14 امتیاز در قعر جدول باقی بماند.

اگرچه باید عملاً مهندسی مکانیک را در دسته اول در نظر گرفت ، اما آنها هنوز روی کاغذ نیامده اند ، دلیل اصلی آن شکست شب گذشته سایپا مقابل استقلال است. البته احتمال زنده ماندن خودروساز آنقدر کم است که می توان آن را صفر دانست.

این خودروسازان 14 امتیاز و 3 بازی پیش رو دارند که در صورت پیروزی در هر 3 بازی می توانند 23 امتیاز کسب کنند. این مزیتی است که در حال حاضر سایپا و ذوب آهن دارند.

در همین حال ، اختلاف بین اهداف مشایین سازی -22 ، سایپا -11 و ذوب آهن -8 است. فقط اگر ذوب آهن در هر 4 بازی باخت ، و سایپا در هر 3 بازی دیگر با تفاضل گل بالا و ماشین سازی در هر 3 بازی قبل از آنها با تفاضل گل بالا برنده شود ، به طور معجزه آسایی تیم ماشین در لیگ برتر باقی مانده است. اتفاقی که به قدری بعید است که اکنون می توان آن را حتی بر روی کاغذ ، ماشین سازی تیمی قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید  مرگ عجیب بلاگر گیلانی | مرگ غم‌انگیز آیلار بابازاده طنزپرداز گیلانی در حین تمرین چتربازی جان باخت + ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید