کامران قاسم پور طلا گرفت


به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، از امروز (شنبه 14 شهریور) سومین روز از رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان برگزار می شود و 5 نماینده ایران روی تشک خواهند رفت.

کامران قاسم پور شب گذشته در دور اول در وزن 92 کیلوگرم که 23 نفر حضور دارند استراحت کرد و در دور دوم به مصاف عدلان ویشانوف از فرانسه رفت.

قهرمان ایران در سه دقیقه ابتدایی با نتیجه 10 بر صفر به کار خود پایان داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف احمد باتایف نایب قهرمان اروپا از بلغارستان رفت. آزادکار وزن 92 کیلوگرم ایران بار دیگر قدرتمند شد و در دور دوم 7 بر صفر پیروز شد.

کامران قاسم پور در مرحله نیمه نهایی به مصاف میریجانی میسورادزه از گرجستان رفت و با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد. او در فینال به مصاف جدن کاکس قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک رفت.

آزادکار وزن 92 کیلوگرم کشورمان که سال گذشته در اسلو به مدال طلا دست یافت، مقابل کاکس از عنوان خود دفاع کرد. او در نهایت توانست بر دستان قدرتمند حریف آمریکایی غلبه کند و 2 امتیاز را از آن خود کند.

در وقت دوم کاسیم پور از ناحیه صورت آسیب دید و خوشبختانه با کمک کادر پزشکی و بانداژ به مبارزه ادامه داد. یک دقیقه قبل از پایان مبارزه، کاکس قصد داشت یکی از هواداران را اخراج کند که داور خطا را اعلام کرد. تصمیمی که عصبانیت کشتی گیر آمریکایی را برانگیخت.

قاسم پور در نهایت موفق شد حریف قدرتمند خود را شکست دهد و قهرمان شود و طلسم مدال طلا را بشکند.

بیشتر بخوانید  آنها می خواهند ارتش چین وارد ایران شود / به جزیره چین!

دیدگاهتان را بنویسید