کامران قاسم پور طلا گرفت



به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سومین روز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در رده آزاد از امروز (شنبه 5 شهریور) در صربستان برگزار می شود و 5 نماینده ایران به روی تشک می روند.

کامران قاسم پور شب گذشته در وزن 92 کیلوگرم که 23 نفر حضور دارند در دور اول استراحت کرد و در دور دوم به مصاف آدلان ویشانوف از فرانسه رفت.

قهرمان جهان ایران در سه دقیقه ابتدایی با نتیجه 10 بر صفر به کار خود پایان داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف احمد باتایف نایب قهرمان اروپا از بلغارستان رفت. آزادکار وزن 92 کیلوگرم ایران بار دیگر قدرتمند شد و در مرحله دوم 7 بر صفر پیروز شد.

کامران قاسم پور در مرحله نیمه نهایی به مصاف میریانی میسورادزه از گرجستان رفت و با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد. او در فینال به مصاف جدن کاکس قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک رفت.

آزادکار تا 92 کیلوگرم کشورمان که سال گذشته در اسلو به مدال طلا دست یافت، مقابل کاکس از عنوان خود دفاع کرد. او در نهایت توانست بر دستان قدرتمند حریف آمریکایی غلبه کند و 2 امتیاز کسب کند.

در وقت دوم قاسم پور از ناحیه صورت مصدوم شد که خوشبختانه با درمان کادر پزشکی و البته بانداژ توانست به مبارزه ادامه دهد. یک دقیقه قبل از پایان مبارزه، کاکس قصد داشت هوادار را بیرون بیاورد که داور خطا را اعلام کرد. تصمیمی که عصبانیت کشتی گیر آمریکایی را برانگیخت.

قاسم پور در نهایت توانست با مدیریت کشتی حریف قدرتمند خود را شکست دهد و قهرمان شود و طلسم مدال طلا را بشکند.

بیشتر بخوانید  تسهیلات طالبان برای مهاجران بازگشته به افغانستان

دیدگاهتان را بنویسید