کاستی ها و کاستی های استان ایلام نیاز به حمایت بنیاد مستضعفان دارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهرعلی اکبر بسطامی در دیدار با پرویز فتح رئیس بنیاد مستضعفان گزارشی از تنگناها و مشکلات استان ایلام در زمینه زیرساخت ها از جمله توسعه راه های روستایی ، کمبود یا کمبود آب آشامیدنی ، اجتماعی و مشکلات فرهنگی ، بیکاری و فقر شدید در استان وی گفت: کمبودها و کاستی های استان ایلام نیازمند حمایت بنیاد مستضعفان از طریق اعتبارات است.

پرویز فتح ، رئیس بنیاد مستضعفان با تشکر از پیگیری باستمی ، نماینده مردم ایلام و سایر اعضای 1400 کمیسیون تلفیق ، افزود: بودجه نهادهای حمایتی تقریباً دو برابر شده است.

وی گفت: همچنین با تلاش مداوم اعضای کمیسیون اجتماعی و سایر نمایندگان مجلس توجه خوبی به محرومان شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: کارکنان دولت باید توجه بیشتری به حل مشکلات محرومان داشته باشند.

در پاسخ به درخواست های بسطامی ، نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامی ، فتح قول داد که به منظور تأمین بخشی از وام برای حل مشکل آب آشامیدنی در مناطق روستایی ، تعمیر ، مرمت و آسفالت معابر روستایی و تهیه جهیزیه برای جوانان مردم برای پیگیری بیشتر و کمک ویژه برای مناطق نیازمندتر نیاز دارند.

در این جلسه مهمترین چالشها و مشکلات مردم بویژه اقشار آسیب پذیر جامعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم بر این شد که در سه سطح خدمات کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت متناسب با شأن آنها برنامه ریزی شود .

بیشتر بخوانید  فال انبیا امروز | خبر خوبی که منتظرش بودی اتفاق افتاد! | از ان لطف خدا غافل نشو + تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید