کار واقعی جهاد با پر کردن خلا the حاصل می شود


ایسنا / قم رئیس بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (ع) بر لزوم توسعه فعالیت های جهادی کامل و برنامه ریزی شده تأکید کرد.

سید احمد عبودیان ، رئیس بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا ، در کنفرانس هیئت های اصلی که امروز در قم برگزار شد ، با اشاره به اینکه ادعا می کنیم راه امام عصر (عج) و خدمت سربازی او را دنبال می کنیم ، گفت: این ستاد فرماندهی امام عصر (عج) و ما در ارتش هستیم ، نمی توانیم خارج از فرماندهی مقام معظم رهبری که در گام دوم انقلاب ذکر شده حرکت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه صریحاً به گروه ها و جریان های مختلف گفته بود که پایه های ظهور در جریان است ، گفت: امروز روی زمین می توان این پایه را محاسبه کرد و بسترهای ارائه شده را به خوبی کنترل کرد.

فرمانده بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا said با بیان اینکه هیچ نیرویی غیر از قدرت خون شهدا نمی تواند واقعه 15 خرداد را تعیین کند ، گفت: نهضت آغاز شد و انقلاب به لحظه قابل توجه خود رسید و هیئت در این امر نقش مهمی ایفا کرد. .

وی با اشاره به ویژگی های هیئت انقلابی از جمله حضور آن در زمینه خدمات عمومی افزود: امروز به حدی رسیده ایم که تسلط جریان انقلابی هیئت در کشور احساس می شود و ما به این رسیده ایم جایگاه در شعر. “

هیئت ها مثل شهدا هستند

عبوداتیان با اعلام اینکه هیئت های انقلابی آگاهانه و ناآگاهانه فرمایش امام را اجرا می کردند ، اظهار داشت: ممکن است برخی باور نکنند اما هیئت ها مانند شهدایی هستند که تمام دارایی خود را پس داده اند و آماده اند در راه دین حتی خود را فدا کنند. امروز ، غیر از این هیئت ها ، هیچ شخص یا گروه دیگری نیست که بتواند تغییری در کشور ایجاد کند.

بیشتر بخوانید  ثواب نذری دادن برای امام حسین ۱۴۰۱ | حلیم نذری محرم

وی با اشاره به اینکه برای تازه نگه داشتن هیئت به تنوع و اصالت نیاز داریم ، گفت: این هنوز هم تنها عامل تأثیرگذار و جذاب هیئت است و هیئت باید در مناطق مختلف مانند اعتکاف ، تعطیلات نیمه شعبان ، وعده غدیر باشد. ، بناهای یادبود شهدا و زائران “نور جذاب است.

رژیم جدید هیئت ها با پیشرفت ارتباطات

عبوداتیان با اشاره به اینکه با توسعه ارتباطات ، هیئت ها نیز در این زمینه پیشرفت کرده اند ، گفت: امروز در هیئت به رسانه ها و تبلیغات نیز پرداخته شد و هیئت ها با یک رژیم جدید در زمین حاضر شدند. “

وی با بیان اینکه با نفوذ بیشتر دشمنان ، موقعیت و حرکت منسجم هیئت ها در حال رشد است ، اظهار داشت: در شورش سال 1988 ، همه فهمیدند که این رشته پیاده نظام می خواهد و باید جبهه ای بسازد و بنابراین برخی از گروه های یک کشور برای ساختن جبهه

عبودیان با تأکید بر اینکه امروز انقلاب وارد مرحله دوم خودسازی ، اجتماعی شدن و تمدن سازی شده است ، اظهار داشت: گذشته تنها بخشی از مسیر انقلاب اسلامی است و ادامه آن ، که از نظر رهبری چندان دشوار نیست ، باید با تلاش انجام می شود بگذارید جوانان تلاش کنند.

شورای حلق آویز جوانان متعهد است

وی این هیئت را زمینه ای برای جوانان فداکار دانست و ادامه داد: مدیران هیئت ها می توانند از این ظرفیت در خدمت عموم مردم و در راستای اهداف انقلاب و دین استفاده کنند یا نسبت به آن بی توجه باشند.

بیشتر بخوانید  آغاز پیش فروش بلیت قطار برای نیمه‌دوم بهمن از فردا

عبودیان ، هیئت های مرکزی را “محافل میانی” خواند و گفت: مدل مدرن 1400 هیأت محدود به چند ده نفر نیست ، بلکه به منظور جلب مردم به حوزه عمل ، روی عموم مردم تمرکز دارد.

این فعال فرهنگی تأکید کرد: بسیاری از سازمانهای جهادی می خواهند تا پایان رشته خود روی کار بیایند ، در حالی که اصل این است که ما می توانیم از تمام توانایی های خود برای انجام وظایف هیئت استفاده کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید