کارگروه عزاداری محرم در کرمانشاه تشکیل شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا کارگروه عزاداری ماه محرم در تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با حضور مسئولان استانداری، هلال احمر، ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در کارگروه عزاداری ماه محرم، اظهار کرد: مراسم عزاداری امام حسین (ع) با توجه به تاکید مقام معظم رهبری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فضای ورزشی و آموزشی برای برگزاری مراسم عزاداری در فضای باز در اختیار هیأت مذهبی قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش نذورات ممنوع بوده و برای اقناع سازی مردم جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موکب‌های سلامت دایر شده است.

احمدی بیان کرد: هیأت مذهبی باید پذیرایی خود را در قالب بسته بندی بهداشتی عرضه کنند و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای هیأت مذهبی همیار بهداشت قرار خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: تأمین نظم و امنیت مراسم‌های عزاداری یکی از موارد مهم است که باید برای این موضوع از نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید  حمل و نقل ارزان

دیدگاهتان را بنویسید