کارگردان جوکر ممنوع التصویر شد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شما نیوز: احسان علیخانی مجری معروف تلویزیون که سال هاست ویژه برنامه ماه عسل خود را اجرا می کند بسیار محبوب است.احسان علیخانی همچنان برنامه عصر جدید و جوکر را در کارنامه دارد.احسان علیخانی هم اکنون مجرد است. احسان علیخانی تهیه کننده سریال جوکر است اما اجازه نداشت مجری این برنامه باشد و به همین دلیل شایعه ممنوعیت عکسبرداری این مجری قدرتمند در فضای مجازی منتشر شد.

احسان علیخانی با بیان اینکه تصمیم به اجرای «جوکر» گرفتم و اعضای گروهش به شدت موافقت کردند، اما به دلیل مشکلات مختلف این اتفاق نیفتاد و در توضیح کوتاهی گفت: مجوز او صادر نشد. در مسابقاتی مانند «جوکر» عمدتاً مجری قضاوت بازی را بر عهده دارد و اجرای او فرصت و چالش خاصی را برای احسان علیخانی ایجاد نکرد. «ماه عسل» و «عصر جدید» برنامه های موفقی بودند و احسان علیخانی بعد از این دو برنامه باید وسواس بیشتری داشته باشد و از نظر ایده هایی که ظرفیت بالایی برای بیان توانایی هایش دارد، سخت گیری کند. علیخانی در پایان با اشاره به توانایی سیامک انصاری از هدایت نکردن این دیدار و اتفاقات رخ داده راضی است.

انصاری در ژانر کمدی چهره ای سرشناس است و چهره جدی اش به خنده دار بودن او کمک می کرد به همین دلیل برای «جوکر» گزینه خوبی بود. اگرچه به گفته علیحانی او «اجازه» بازی را نداشت، اما طرفدار سپردن اجرا به شخص دیگری بود.

بیشتر بخوانید  واکنش مصرف کننده به افتتاح چهارمین گور جمعی در کانادا / کانادا اولین گور دسته جمعی و سپس کشور بود!

در بخشی از گفتگو، علیخانی با اشاره به مخالفت برخی از اطرافیانش با ساخت این مسابقه، پیش بینی شکست آن و ترس خودش، توضیح داد که آنها پنج به اصطلاح داشتند. با ایمان قیاسی، سیامک انصاری و کمدین های عصر جدید ضبط کردند تا ببینند نتیجه چه می شود. رگه هایی از تردید و نگرانی مجری «عصر جدید» را می توان در اخبار مربوط به «جوکر» و تغییر نگرش او در ساعات شلوغی جستجو کرد. افشای جایگاه واقعی احسان علیخانی به عنوان کارگردان مسابقه پس از واکنش های مثبت نشان داد که در صورت استقبال مخاطبان از وی با نتیجه مثبت، منتظر ماند تا نامش به عنوان کارگردان مطرح شود. مشخص نیست علی‌خانی علی‌رغم تردیدها و نگرانی‌های علیخانی در مورد «جوکر» تا آخرین لحظه، چگونه خود را گزینه‌ای برای هدایت مسابقه می‌دانست و قصد دارد هدایت آن را به خطر بیندازد. به هر حال اتفاقی که در تولید «جوکر» افتاد باعث شد علیخانی یکی از انتخاب های واقعی خود را تجربه کند.

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی یکی از هنرمندان و مجریان توانمند کشورمان است. احسان علیخانی که خودش می گوید بچه طلاق گرفته و پدر و مادرش از هم جدا شده اند. احسان علیخانی طرفداران زیادی دارد. احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران و ساکن خیابان هروی، فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران، دارای دو خواهر و یک برادر و آخرین فرزند خانواده است.

مادرش یک پرستار بازنشسته است و می گوید بهترین دوست اوست. او در دوران تحصیل خود شیطان بود و مدیر مدرسه برای کنترل شیطنت خود او را به عنوان ناظر اداره منصوب کرد. در دوران دبیرستان یک سال برای تیم جوانان پرسپولیس و یک سال برای سایپا بازی کرد و به دلیل 3 شکستگی پا دیگر نتوانست در زمین چمن بازی کند و به فوتسال و تنیس رفت.

بیشتر بخوانید  فصل نخل بوشهر تلخ است - اخبار بوشهر - اخبار استانهای تسنیم

او جشن ها و جشن های مدرسه را در دبیرستان و نمایش های تئاتر ترتیب می داد. در سال 1379 با رتبه 770 در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران ثبت نام کرد.

با تماشای اجرای جواد یحیوی به اجرا علاقه مند شد. اولین برنامه زنده او در سال 1380 بود که اجرای اجراهایی چون صبح آمد و عسل و … را بر عهده داشت. در سال 1360 به عنوان کارگردان مقاله وارد شبکه اول شد و در سال 1361 به طور اتفاقی مقابل دوربین قرار گرفت و شروع به اجرا کرد.

قسمت سوم سریال جوکر فصل دوم در روز دوشنبه 20 دی ماه منتشر خواهد شد و در این صفحه قابل دریافت خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید